سمینار تمرینات نوین برای تکنیک‌های پایه واليبال در شهرستان پردیس

سمینار تخصصی تمرینات نوین برای تکنیک‌های پایه توسط هیئت والیبال استان تهران به میزبانی شهر پردیس برگزار شد.
به گزارش صبح پردیس به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس؛ سمینار یک‌روزه تمرینات نوین برای تکنیک‌های پایه توسط هیئت والیبال استان تهران به میزبانی شهرستان پردیس با حضور 150 نفر از مربیان آقا و خانم در سطح استان تهران، محمد سیفی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس، حمیدرضا روحانی طرقبه رئیس هیئت والیبال شهرستان پردیس و نادرنیا مربی و مسئول آکادمی صدرا و مسئول برگزاری این سمینار، زیر نظر کمیته آموزش هیئت والیبال استان تهران در محل سالن اجتماعات پارک فناوری پردیس و سالن ورزشی والفجر به‌صورت آموزش تئوریی وعملی برگزار شد.
در این سمینار یک‌روزه تمرینات نوین برای تکنیک‌های پایه توسط هیئت والیبال استان تهران به میزبانی شهرستان پردیس، به ترتیب به تدریس و تحلیل مباحث مدیریت تیم، علم تمرین، تغذیه، بدن‌سازی والیبال، آنالیز و سیستم‌های حمله و دفاع پرداخته شد.

همچنین مسائل علم تمرین در سنین پایین مورد ارزیابی قرار گرفت و به مسائل روحی نوآموزان در زمان تمرینات والیبال پرداخته شد که به‌صورت پرسش و پاسخ میان مربیان و استاد مهرگان موردبررسی قرار گرفت.
نادرنیا دبیر و مسئول برگزاری این سمینار در خصوص این برنامه گفت: خوشبختانه این سیمنار با استقبال بسیار خوب مربیان جوان استان برگزار شد. همچنین حضور اکثر پیشکسوتان و مربیان بین‌المللی والیبال استان از دیگر نقاط قوت این کارگاه آموزشی یک روزه بود.
لازم به ذکر است این سمینار دارای نتایج و مصوباتی ازجمله تکمیل فرم مشخصات و رزومه مربیان سطح استان، ایجاد بانک اطلاعاتی از مربیان و صادر نمودن گواهی از طرف کمیته آموزش والیبال نیز بود و در پایان به شرکت کنندگان در این برنامه گواهی دوره اهدا شد.

انتهای پیام/

1 دیدگاه

  1. با سلام و خداقوت .کار ارزشمندتان قابل تقدیر و ستایش است بنده بهمن فاتحی کارشناس تربیت بدنی مدارس استثنایی تهران هستم .ممنون میشم اگه اطلاع رسانی این سمینارها رو بیشتر کنین تا ماهم که به تازگی کار مربی گری رو شروع کردیم برای افزایش دانش خود در این برنامه های شما حضور پیداکنیم .با سپاس از زحمات شما .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا