فرماندار پردیس:

ساماندهی بافت‌های صنعتی بومهن و خرمدشت در حوزه مدیریتی شهرداری‌ها قرار گرفته است/ واگذاری ساماندهی منطقه صنعتی کمرد به شرکت عمران شهر پردیس

فرماندار شهرستان پردیس از اتخاذ تصمیمات مناسب برای تسریع در ساماندهی این مناطق خبر داد و گفت: ساماندهی بافت‌های صنعتی بومهن و خرمدشت در حوزه مدیریتی شهرداری‌ها قرار گرفته است.

به گزارش صبح پردیس، عبدالعظیم رضایی در حاشیه نشست کمیته راهبری ساماندهی بافت‌های صنعتی شهرستان دماوند به ریاست مدیر کل دفتر فنی استانداری تهران اظهار داشت: این جلسه در راستای دستور وزارت کشور برای ساماندهی این مناطق و در استانداری تهران برگزار و طی آن بندهای ده‌گانه مصوبه هیئت دولت مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

فرماندار پردیس افزود: ساماندهی بافت های صنعتی بومهن و خرمدشت بر اساس آن مصوبه در حوزه مدیریتی شهرداری‌ها قرار گرفته است و در این جلسه مقرر شد شهرداری های پردیس و بومهن نسبت به استفاده از مشاور برای ارائه طرح ساماندهی مناطق در اسرع وقت اقدام کنند.

فرماندار پردیس با اشاره به قرار گرفتن این دو منطقه در محدوده طرح جامع شهر پردیس و بومهن گفت: ارائه خدمات شهری و واگذاری انشعابات و همچنین صدور پروانه ساختمانی در این مناطق دارای مشکل خاصی نبوده و با این مصوبه می توان کارها را تسهیل و خدمات بهتری به فعالان این مناطق ارائه کرد.

رضایی از واگذاری ساماندهی منطقه صنعتی کمرد به شرکت عمران شهر پردیس نیز خبر داد و گفت: متولی ناظر بر امر ساماندهی دیگر مناطق صنعتی شهرستان نیز شرکت شهرک های صنعتی استان تهران انتخاب شده است.

تغییر کاربری اراضی این مناطق به کاربری صنعتی_ صنفی، تعیین میزان عوارض دولتی، انتقال صنایع آلاینده به مناطق مجاز، رتبه بندی میزان آلایندگی صنایع، ایجاد زمینه پذیرش سرمایه‌گذاری‌های جدید، تعیین و مشخص‌سازی حدود سرانه‌ها، ایجاد راهکاری برای اجرای شبکه آب شهری و واگذاری انشعاب به بافت‌های فاقد شبکه و تعیین تکلیف وضعیت اسناد مالکیت این اراضی از جمله دیگر اقداماتی است که فرماندار پردیس از شروع عملیات اجرایی آن پس از جلسه کمیته راهبری سامان دهی بافت‌های صنعتی شهرستان پردیس خبر داد.

منبع: فرمانداری پردیس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا