ساخت دو کلانتری در شهرستان پردیس آغاز شد

کلنگ ساخت دو کلانتری در شهرستان پردیس بر زمین زده شد.

پروژه مشارکتی کلانتری فاز ۵ مسکن مهر پردیس در زمینی با مساحت ۳۳۴۲ مترمربع توسط شرکت عمران شهر جدید پردیس و پروژه پاسگاه نیروی انتظامی روستای خسرو آباد توسط دهیاری سعید آباد واقع در بخش جاجرود ساخته خواهد شد.

به گزارش صبح پردیس، حمیدرضا گودرزی معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران در حاشیه کلنگ زنی دو کلانتری در شهرستان پردیس به خبرنگاران گفت: ساخت ۴۰ کلانتری در سطح استان تهران مصوبه شورای عالی امنیت ملی است و مقرر شد که برای تامین بودجه و زمین مسکن و شهرسازی مشارکت داشته باشند و دولت هم کار ساخت و ساز را انجام بدهد.

وی با اشاره به آمار جرائم در شرق استان تهران، خاطرنشان کرد: بر اساس آمار در زمان مشابه سال گذشته در بخش جرائم ۷ درصد رشد داشتیم و از سوی دیگر با زحمات قابل تقدیر نیروی انتظامی شاهد رشد ۲۰ درصدی در بخش کشفیات در شرق استان تهران شدیم.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: در بحث قاچاق کالا امنیتی برای قاچاقچیان وجود ندارد و با امکانات موجود تلاش می کنیم تا با این پدیده برخورد جدی داشته باشیم.

گودرزی با تاکید بر ضرورت ایجاد امنیت در سطح استان، عنوان کرد: تامین امنیت مختص به یک شهرستان نیست و باید به موضوع امنیت در کل استان توجه شود.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با بیان اینکه مسکن مهر طرح خوبی برای ساماندهی مردم در سطح استان است، خاطر نشان کرد: همزمان با ساخت و ساز مسکن به تامین مراکز آموزشی، تفریحی، امنیتی و انتظامی هم توجه شود.

گودرزی گفت: سالیانه ۲۸۰ هزار دانش آموز مهاجر به استان تهران افزوده می شود و تامین مسائل امنیتی، آموزشی، بهداشتی و درمانی با درنظر داشتن رشد جمعیت انجام شود.

وی افزود: در برخی از موارد امنیتی و انتظامی تا حدی ضعف داریم و برطرف کردن آنها را باید در دستور کار قرار بدهیم.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با تاکید بر تامین امنیت در سطح استان، اظهار داشت: برای هر شهرستان یک طرح امنیتی اجرا خواهد شد و از فرمانداران خواستیم که با رعایت تمام موارد امنیتی مربوط به حوزه شهرستان طرح جامع تهیه و ارائه کنند.

گودرزی با تاکید برافزایش امکانات نیروی انتظامی و دستگاه های مرتبط، اظهار داشت: ارتقای امکانات و تجهیزات انتظامی و امنیت همراه با افزایش جمعیت هر شهرستان ضرورت دارد و شهرهای پر جمعیت امکانات بیشتری دریافت کنند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران عنوان کرد: در شرق استان تهران کمبودهایی داریم که تجدید نظر در حوزه کمیت، کیفیت، لجستیک و نیرو ضرورت دارد.

کلنگ ساخت این دو پروژه با حضور سردار کیومرث عزیزی، عبدالعظیم رضایی فرماندار، مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران و تعدادی از روسای ادارات شهرستان پردیس بر زمین زده شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا