فرماندار پردیس:

سابقه ۵ ساله مدیریت میانی از شرایط اصلی احراز پست شهرداری پردیس است

عبدالعظیم رضایی با اشاره به رد صلاحیت گزینه پیشنهادی شورای اسلامی شهر پردیس برای پست شهرداری این شهر، دارا بودن حداقل ۵ سال سابقه مدیریت میانی را یکی از شروط اصلی احراز این پست دانست.

به گزارش صبح پردیس، فرماندار پردیس گفت: بررسی صلاحیت گزینه های پیشنهادی شورای شهر برای پست شهردار در کمیته انطباق شهرستان و با حضور معاون عمرانی فرماندار، دادستان و رئیس شورای اسلامی شهرستان و بر اساس مستندات قانونی انجام می گیرد.

وی افزود: پس از وصول صورت جلسه شورای اسلامی شهر برای انتخاب شهردار، جلسه کمیته انطباق تشکیل و بر اساس بندهای قانونی نسبت به احراز صلاحیت قانونی فرد معرفی شده اقدام می شود.

رئیس کمیته انطباق شهرستان با بیان اینکه در موضوع عدم احراز شرایط کاندیدای شورای شهر برای شهرداری پردیس، مهمترین موضوعی که وجود داشت عدم سابقه مدیریت میانی برای فرد معرفی شده بود که علی رغم ویژگی های مثبت وی، منجر به رد مصوبه شورای شهر در انتخاب شهردار شد.

وی ادامه داد: انتظار می رود اعضای شورای اسلامی شهر پردیس با توجه به حساسیت های موجود، هرچه سریعتر نسبت به انتخاب اصلح فردی که دارای همه شرایط باشد اقدام کنند تا پس از تایید در کمیته انطباق شهرستان، صورتجلسه برای سیر مراحل قانونی به استانداری ارسال شود.

منبع: فرمانداری پردیس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا