روز بازارهای شهرستان پردیس تعطیل شد/ نماز عید قربان با الزام استفاده از ماسک و وسایل شخصی برگزار می‌شود

در نشست اضطراری کمیته مدیریت و مقابله با بیماری کرونا در شهرستان پردیس که با هدف بررسی وضعیت اعمال محدودیت‌های کرونایی در شهرستان و به ریاست فرماندار پردیس برگزار شد، مقرر گردید روزبازارهای شهرستان تعطیل شده و نماز عید قربان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

به گزارش صبح پردیس، این جلسه با حضور امام جمعه شهرستان، معاونان فرماندار، بخشداران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، رئیس شبکه بهداشت و درمان، مسئول امور مساجد شرق و و روسای ادارات شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار پردیس در ابتدا با تشریح بندهای آخرین ابلاغیه محدودیت ها و بیان اینکه از وضعیت سفید فاصله گرفته ایم، گفت: بر اساس گزارش شبکه بهداشت از وضعیت سفید فاصله گرفته‌ایم و رعایت، تشدید و افزایش نظارت در برخی محدودیت‌های اجرایی شهرستان اجتناب‌ناپذیر است.

عبدالعظیم رضایی افزود: بر اساس گزارش های روزانه تیم گشت و بازرسی، با اماکن و اصنافی که دستورالعمل های ابلاغ شده را رعایت نمی‌کردند و جان و سلامت مردم را به خطر می انداختند، برخورد لازم صورت پذیرفته و به برای برخی دیگر اخطار پلمپ یا جمع آوری بحرانی صادر شده است.

وی اظهار کرد: با استناد به آخرین ابلاغیه محدودیت ها و عدم رعایت موارد بهداشتی در روزبازارها، سه شنبه بازار پردیس در هفته آتی برگزار نخواهد شد.

در ادامه رئیس اداره بازرسی، مدیر عملکرد و امور حقوقی فرمانداری به ارائه گزارشی از بازرسی های انجام گرفته از ادارات، اماکن عمومی و خدماتی، سیستم حمل و نقل عمومی، تالارهای پذیرایی و باشگاه های ورزشی پرداخت و سپس رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان با ارائه آماری از افراد بستری شده طی ده روز گذشته، از نزدیکی شهرستان به خط قرمز سخن گفت.

همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، امام جمعه شهرستان و رئیس اداره تبلیغات اسلامی استان تهران به ارائه نظرات خود پرداختند و پس از تبادل نظر حاضران مقرر شد؛ به دلیل وجود امکان کنترل نمازگزاران از نظر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، نماز عید قربان با الزام استفاده حاضران از ماسک و وسایل شخصی برگزار شود.

همچنین تا زمان اعلام تمدید یا پایان محدودیت‌ها، ادارات مرتبط و شهراری ها نسبت به اعمال کامل محدودیت ها و نظارت ها اقدام کنند و گشت مشترک کمیته مدیریت و مقابله با کرونا به ۳ تیم افزایش یافته و به صورت مستمر پایش از وضعیت شهرستان را در دستور کار خود قرار دهد.

منبع: فرمانداری پردیس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا