مدیر منابع آب شهرستان های تهران و پردیس خبر داد؛

رفع تصرف ۱۱۵۰ متر مربع از بستر رودخانه های جاجرود و کمرد در روستای سعیدآباد

مدیر منابع آب شهرستان های تهران و پردیس از رفع تصرف ۱۱۵۰ متر مربع از بستر رودخانه های جاجرود و کمرد در روستای سعیدآباد خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، علیرضا نیکنام با اعلام این خبر اظهار کرد: با تلاش کارشناسان فنی و حقوقی و اکیپ گشت و بازرسی منابع آبهای سطحی امور منابع آب تهران بزرگ، پس از انجام کارشناسی های لازم با اخذ دستور قضایی موضوع تبصره ۴ ذیل ماده ۲ قانون توزیع عادلانه آب از سوی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس و با پشتیبانی یگان های انتظامی نسبت به رفع تصرف بخشی از اراضی حریم و بستر رودخانه های جاجرود و کمرد اقدام شد.

وی افزود: طی این عملیات ۱۱۵۰ مترمربع از بستر رودخانه جاجرود و کمرد در روستای سعیدآباد از توابع شهرستان پردیس رفع تصرف شد.

مدیر منابع آب شهرستان های تهران و پردیس یادآور شد: شخص متصرف به بستر و حریم رودخانه کمرد، علیرغم اخطاریه های قانونی امور، اقدام به عملیات ساختمانی نموده بود که ساختمان در حال احداث توسط این امور قلع و قمع و تخریب شد.

نیکنام تصریح کرد: این عملیات شامل تخریب بنای در حال ساخت، فنس کشی، دیوارکشی، محوطه سازی، آلاچیق و اتاقک بوده است که در قالب ۲ فقره دستور قضایی رفع تصرف و از ید متصرفین و افراد سودجو خارج گردید.

وی تاکید کرد: افرادی که در نزدیکی حریم و بستر رودخانه ها معامله ملکی انجام می دهند حتما پیش از انجام معامله استعلام لازم را از امور آب تهران بزرگ اخذ نمایند تا در آینده دچار ضرر و زیان نشوند.

مدیر منابع آب شهرستان های تهران و پردیس در پایان خاطرنشان کرد: این امور در جایگاه حاکمیتی خود با هرگونه تخلف و تصرف مطابق با قانون و بدون هیچ گونه اغماضی برخورد لازم را بعمل خواهد آورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا