رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر پردیس:

رشته پهلوانی و زورخانه‌ای ورزش ارزش‌های دینی و فرهنگی است

رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر پردیس گفت: ورزش باستانی و زورخانه ای و فرهنگ پهلوانی ریشه در آیین و سنن ایرانی اسلامی دارد.

به گزارش صبح پردیس، مراسمی به منظور گرامیداشت روز ورزش پهلوانی و زورخانه ای با حضور  رئیس شورای اسلامی شهر پردیس، سرپرست شهرداری پردیس، یک از اعضای شورا، سرپرست واحد روابط عمومی، فرهنگی و ورزشی شهرداری پردیس و دیگر مسئولان در گود زورخانه شهدای هسته‌ای شهرداری پردیس برگزار شد.

ناصر چراغی در این مراسم افزود: الگوی اصلی همه ورزشکاران ایرانی مولای متقیان حضرت علی(ع) است و آنچه که سبب ارزش ورزش زورخانه ای و پهلوانی می شود یادآوری بزرگی های آن بزرگ مرد تاریخ است.

این مقام مسئول اضافه کرد: ورزش پهلوانی را باید به واقع ورزش ارزش ها نامید زیرا فعالان در این رشته همواره به سمت و سوی ارزش های ایرانی اسلامی سوق داده می شوند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر پردیس و رئیس کمیسیون ورزش این شورا افزود: پیام اصلی ورزش به ویژه ورزشی با ارزش هایی والا همچون ورزش پهلوانی، تحکیم دوستی ها و ایجاد اتحاد است که امیدوارم باستانی کاران گرامی شهر پردیس در این مسیر موفق و پیروز باشند.

به گفته چراغی، مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری پردیس در زمینه رفع برخی کاستی های موجود در مجموعه های ورزشی تحت اختیار خود از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

رئیس هیئت کشتی شهر پردیس تصریح کرد: از این رو، تجهیز هرچه بیشتر خانه کشتی و گود زورخانه شهدای هسته ای شهرداری پردیس در دستور کار قرار دارد.

منبع: روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری پردیس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا