دو ساختمان بسیج در مسکن مهر پردیس کلنگ زنی شد/ شهر ۴۵ هزار نفری مسکن مهر پردیس ۲۳ مرداد افتتاح می‌شود

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: دو ساختمان حوزه مقاومت بسیج در فازهای ۱۱ و ۸ پردیس با ۸ میلیارد تومان اعتبار هر یک به مساحت یک هزار مترمربع کلنگ زنی شد.

به گزارش صبح پردیس، مهدی هدایت در حاشیه کلنگ زنی ساختمان حوزه مقاومت بسیج اظهار کرد: دو ساختمان اداری و سوله ورزشی صالحین هر یک با یک هزار و ۶۰۰ متر عرصه و یک هزار متر اعیانی با حضور سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه سید الشهدا(ع) استان تهران کلنگ زنی شد.

وی ادامه داد: براساس برنامه ریزی انجام شده این دو ساختمان طی ۱۰ ماه آینده توسط قرارگاه خاتم الانبیا(ص) اجرا و از منابع شرکت عمران شهر جدید پردیس ساخته و تحویل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از افتتاح ۱۵ هزار واحد مسکن مهر پردیس خبر داد و اظهار داشت: شهر ۴۵ هزار نفری مسکن مهر پردیس ۲۳ مرداد ماه افتتاح و به طور رسمی به بهره برداری می رسد.

هدایت با بیان اینکه در حدود ۱۲ هزار نفر ساکن در فازهای ۱۱، ۸، ۵، ۹ هستند، عنوان کرد: برای تحویل واحدها منتظر افتتاحات نیستیم، واحدها، خدمات رسانی و سکونت مهرنشینان روزانه است.

وی ادامه داد: در سطح شهرستان پردیس در حدود ۳۲ هزار واحد مسکن داریم که ۹۵ درصد مسکن مهر است و باقی هم قطعات غیر تیپ خارج از مسکن مهر است.

مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید پردیس گفت: تعهد ساخت ۸۲ هزار واحد مسکن مهر پردیس را بر عهده داریم و از زمان حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهر سازی ۲۰ هزار واحد تکمیل و افتتاح شده وبه طور قطعی در مجموع تا پایان سال ۷۵ هزار واحد را به مالکان تحویل می دهیم.

هدایت گفت: شهر پردیس بالاترین نرخ رشد جمعیت را در کشور دارد و با توجه به محدودیت منابع در سازمان مدیریت و برنامه ریزی، منتظر دستگاه های متولی نماندیم و سرعت تکمیل واحدها را با سرعت سکونت هماهنگ کردیم.

وی با اشاره به روش‌های تامین منابع در ساخت و ساز، عنوان کرد: با کمک عبدالعظیم رضایی فرماندار و حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان، مصوبه تامین منابع برای زیرساخت ها را در بخش های ورزشی، فرهنگی، امنیتی، درمانی، آموزشی و فضای سبز را از منابع شرکت عمران شهر جدید پردیس دریافت کردیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: در سال جاری در حدود ۱۸۰۰ میلیارد تومان پروژه از منابع شرکت عمران در قالب بسته های مشارکتی تعریف کردیم و هفته گذشته بخشی از چند واحد کلانتری، درمانی و آموزشی در قالب بسته های مشارکتی با اعتباری در حدود ۴۰۰ میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

هدایت با اشاره به کلنگ زنی ۲۴۰۰ میلیارد تومان بسته مشارکتی تا پایان سال، خاطر نشان کرد: بسته های مشارکتی با تحقق صد در صد تا پایان امسال عبارتند از؛ ۴۱ باب فضای آموزشی، ۱۶ باب پروژه مذهبی، ۳ کلانتری، ۱۴ پروژه ورزشی و ۲۴ پارک محلی هستند.

وی ادامه داد: منابع ساخت را از محل فروش پروژه های تجاری تامین کردیم و شرکای ما پس از ساخت و تحویل بسته های مشارکتی پروژه های تجاری خود را دریافت می کنند.

مدیر عامل شرکت عمران با اشاره به قرار داد یک هزار میلیارد تومانی با قرارگاه خاتم الانبیا(ص) عنوان کرد: این قرار داد اواخر سال ۹۹ برای تکمیل بخشی از زیر ساخت های مسکن مهر پردیس منعقد شد و درحال حاضر قرارگاه تمامی پروژه های مورد تعهد را شروع کرده است.

بنابر این گزارش، در سال ۹۱ کلنگ ساخت حدود ۸۲ هزار واحد مسکن مهر پردیس بر زمین خورد و مقرر شد که واحدهای مسکونی ۱۸ ماهه به متقاضیان تحویل داده شود.

با تغییر رویکرد وزارت راه و شهر سازی و مدیریت جدید شرکت عمران شهر جدید پردیس تا پایان سال ۹۸ در حدود ۴۵ هزار واحد تکمیل و به بهره برداری رسید و ۱۵هزار واحد سال ۹۹ افتتاح خواهد شد و باقی مانده واحدها پس از رفع مشکل حقوقی به مالکان تحویل داده خواهد شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا