دلیل اصلی مشکل انشعابات گاز در مسکن مهر پردیس/ تایید انشعابات پیش از واگذاری انجام شود

شرکت‌های پیمانکار تاسیسات نظیر پیمانکاران لوله‌کشی گاز، طرف حساب مستقیم شرکت عمران شهر جدید پردیس هستند، در چنین شرایطی وارد شدن مردم به پل ارتباطی بین پیمانکار و شرکت عمران منجر به ناهمانگی و بروز مشکلات فراوان می‌شود.

به گزارش صبح پردیس، محمد رضوانی، معاون نظام مهندسی شهر جدید پردیس، ضمن اشاره به مشکلات ایجاد شده در زمینه اخذ تاییدیه انشعابات گاز توسط مهندس ناظر و اعطای مجوز کنتور، گفت: نحوۀ واگذاری واحدهای مسکن مهر پردیس توسط شرکت عمران، یکی از دلایل اصلی مشکلات ایجاد شده در حوزه تاییدیه انشعابات گاز تلقی می‌شود. برای مثال مشاهده ‌شده است، که بخشی از واحدهای مسکونی پیش از تکمیل شدن، واگذار شده و امکان تایید انشعابات برای مهندس ناظر وجود ندارد.

وی با اشاره به ایرادات موجود در زمنیه واگذاری واحدهای مسکن مهر اظهار کرد: شرکت‌های پیمانکار تاسیسات، طرف حساب مستقیم شرکت عمران شهر جدید پردیس هستند، در چنین شرایطی وارد شدن مردم به پل ارتباطی بین پیمانکار و شرکت عمران منجر به ناهمانگی می‌شود.

رضوانی در ارتباط با ایرادات طرف حساب شدن پیمانکار انشعابات با مردم، گفت: با توجه به مطالبات پیمانکاران از شرکت عمران شهرهای جدید، طرف حساب شرن مردم با این پیمانکاران زمینه‌ساز معضلات فراوانی خواهد شد.

*واگذاری واحد مسکن مهر پس از تایید انشعابات و دریافت کنتور صورت بپذیرد

معاون نظام مهندسی شهر جدید پردیس، در بیان راهکارهای موجود به منظور رفع ایرادات مطروحه در حوزه انشعابات گاز، اظهار داشت: تایید انشعابات و دریافت کنتور مرتبط با تاسیسات می‌بایست پیش از واگذاری واحد و توسط شرکت عمران شهر جدید صورت پذیرد، بدین ترتیب مشکلات ایجاد شده از قبیل مراجعه چندین باره ناظر شرکت گاز برای اعطای مجوز دریافت کنتور و ایجاد هزینه برای مالکین مسکن مهر پردیس، به وجود نمی‌آید.

رضوانی در پایان ضمن اشاره به اینکه تاییدیه انشعابات و اعطای مجوز نصب کنتور گاز برای اولین مرتبه مراجعه ناظر رایگان است و شرکت عمران شهر جدید پردیس می‌بایست مقدمات تایید همه واحدهای مسکونی برای اولین بار را فراهم کند، گفت: هزینه تایید انشعابات با توجه تفاوت‌های فیزیکی واحدهای مسکونی نظیر متراژ و طبقه، متغیر است.

لازم به ذکر است پیش از این سید مهدی هدایت، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از فراهم کردن فضای تعامل به منظور رفع موانع ایجاد شده در حوزه تایید انشعابات و دریافت کنتور گاز خبر داده بود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا