در نشست اضطراری کمیته مدیریت و مقابله با کرونا اعلام شد؛

وضعیت شهرستان پردیس از حیث کرونا زرد رو به قرمز است/ پلمب ۲۰ مرکز در روزهای اخیر در پردیس/ بازارهای محلی شهرستان پردیس تعطیل شد

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس گفت: با توجه به آمارها و تعداد بستری‌های کرونایی شهرستان، وضعیت پردیس زرد به سمت قرمز است.

به گزارش صبح پردیس، در جلسه اضطراری کمیته مدیریت و مقابله با کرونا ضمن اعلام اخرین بازدیدها و وضعیت کنونی در خصوص تعطیلی مراکز، بازارها و… با توجه به شرایط ویژه تصمیم‌گیری شد.

فرماندار شهرستان پردیس در این جلسه گفت: طبق گزارشات شبکه بهداشت و درمان، وضعیت شهرستان سفید نیست و رعایت نکات و تعطیلی برخی تجمعات و نظارت شدیدتر بر وضعیت اماکن الزامی است.

عبدالعظیم رضایی همچنین در این جلسه دستور تعطیلی بازارهای محلی را طبق گزارشات کمیته اعلام کرد.

رییس مرکز بهداشت و درمان شهرستان نیز در این جلسه گفت: وضعیت شهرستان پردیس زرد رو به قرمز است.

آسیایی اظهار کرد: طبق آمارها وضعیت در شهرستان پردیس نیز مساعد نیست و زرد رو به قرمز است.

وی با اشاره به مجاورت به شهر تهران که کانون ابتلا و شیوع این بیماری است و رفت امد مردم شهرستان و نداشتن بیمارستان در پردیس گفت: مردم باید به اخطارها توجه ویژه داشته و رعایت کنند و در تجمعات تا جایی که امکان دارد یا حضور نداشته و یا با رعایت کامل نکات حاضر باشند.

در این جلسه رییس اداره بازرسی فرمانداری با اعلام گزارشی از بازرسی‌های اخیر گفت: پلمب ۲۰ سالن ورزشی و تالار و سفره خانه در شهرستان پردیس در روزهای اخیر انجام شده است.

حسین آرمودیان با بیان اینکه وضعیت پمپ بنزین های شهرستان پردیس خوب نیست، افزود: اخیرا در شهرستان ۷ سالن ورزشی، ۶سفره خانه و چند گیم نت و سالن زیبایی تعطیل شد.

منبع: برنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا