درآمد ۱۱ هزار میلیاردی شرکت‌های دانش ‌بنیان در سال ۹۸

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور شرکت‌ها بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد تومان در پارک‌های فناوری درآمد داشتند، گفت: ما مجموعه ۱۰۰۰ هکتاری پارک فناوری پردیس در نظر داریم که شهر فناوری کشور خواهد بود و در آینده اتفاقات خوبی با حضور شرکت و استارتاپ‌های جدید رقم می‌خورد.

به گزارش صبح پردیس، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ظهر امروز در مراسم آغاز ساخت پارک اقتصاد دیجیتال، اظهار کرد: با راه‌اندازی و شکل گیری مجموعه جدید در پارک فناوری پردیس برنامه‌های خوبی رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه سال گذشته شرکت‌ها بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد تومان در پارکهای فناوری درآمد داشتند، ادامه داد: ما مجموعه ۱۰۰۰ هکتاری پارک فناوری پردیس در نظر داریم که شهر فناوری خواهد بود و در آینده اتفاقات خوبی با حضور شرکت و استارتاپ‌های جدید رقم می‌خورد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به همراهی خوب مجموعه دولت در شکل گیری اکوسیستم‌های خوب در پارک‌های فناوری، یادآور شد: همه می‌توانند در این پارک‌ها حضور و فعالیت داشته باشند.

ستاری از ایجاد اولین مجموعه دانشگاهی فناوری در پارک فناوری پردیس خبر داد و افزود: با دانشگاه آزاد تفاهم نامه‌ای امضاء کردیم تا در دل پارک مدل‌های موفقی را از دانشگاه داشته باشیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا