برگزاری نشست هماهنگی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در شهرستان پردیس/ سرداران دوران دفاع مقدس در شهرستان پردیس تجلیل می‌شوند

نشست هماهنگی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در شهرستان پردیس با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

در این نشست فرماندار شهرستان پردیس، معاون سیاسی و انتظامی فرماندار پردیس، رئیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس شرق استان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، روسای ادارات و نهادها و مسئولان امور فرهنگی دانشگاه ها حضور داشتند.

به گزارش صبح پردیس، عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در این جلسه با اشاره به اینکه باید مانند دوران دفاع مقدس بر مدار مقاومت، ایستادگی و ظلم ستیزی پافشاری کنیم، اظهار کرد: کم کاری کرده‌ایم و نتوانستیم ارزش‌های دفاع مقدس را آن‌چنان که شایسته است برای نسل جوان بازگو کنیم و لازم است در برهه‌های مختلف زمانی، شرایط گرامیداشت ارزش‌هایی که جان بسیاری از هموطنان‌مان برای پاسداشت آن را داشته است، فراهم آوریم.

وی گفت: با توجه به شرایط و محدودیت‌های موجود، حضور پررنگ در فضای مجازی و برنامه ریزی برای فعالیت‌های اثرگذار بسیار مهم است و هیچ توجیهی برای شانه خالی کردن از بار مسئولیت یا عدم هماهنگی با برنامه‌های شهرستان پذیرفته نیست.

معاون فرماندار پردیس نیز در ادامه با تشریح دستورالعمل‌های اعلام شده از سوی ستاد استانی گفت: محور برنامه‌های امسال، تجلیل از سرداران دوران دفاع مقدس است و در کنار آن باید دیگر برنامه‌ها نیز برای اقشار مختلف وجود داشته باشد.

بابایی افزود: ۴ کمیته اجرایی، شناسایی سرداران، فرهنگی – اطلاع رسانی، رسانه‌ای و پشتیبانی برای اجرای بهتر برنامه های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس تشکیل خواهد شد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، شهرداران و روسای ادارات ورزش و جوانان، کتابخانه‌ها، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش نیز در ادامه به بیان اقدامات انجام گرفته در سال گذشته و پیشنهادات موجود برای سال جدید پرداختند.

مواردی از جمله کاروان مقاومت، راویان حماسه، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و عطرافشانی مزار مطهر شهدا، برگزاری یادواره شهدا، اجرای تئاترهای خیابانی و برنامه‌های فرهنگی با کمک انجمن‌های فرهنگی و هنری، تهیه فایل pdf کتاب‌های مربوط به دوران جنگ برای استفاده در فضای مجازی، برپایی نشست‌های خاطره گویی به منظور تشریح وضعیت کشور در آن دوران برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی با عنوان دفاع مقدس از جمله مواردی بود که به تاکید حاضران رسید.

منبع: فرمانداری پردیس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا