تکمیل زیرساخت‌ پروژه های افتتاحی مسکن مهر پردیس رو به اتمام است

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: تکمیل پروژه‎ها و تامین زیر ساخت های ۱۱۰ بلوک در فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس برای افتتاح در ماه‌های تیر و شهریور رو به اتمام است.

به گزارش صبح پردیس، مهدی هدایت افزود: تاکنون ۷۰ درصد از کل شبکه توزیع آب و ۷۲ درصد از شبکه‌های فاضلاب پروژه‌های لیست افتتاح (۱۱۰ بلوک) در فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: در حدود ۸۵ درصد از محوطه اطراف لیست پروژه های قابل افتتاح نیز تکمیل شده و مقرر گردید شرکت سازنده باقی‌مانده کارها را تکمیل و واحدها را برای نصب علمک به اداره گاز تحویل بدهد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: وضعیت شبکه‌های آب و فاضلاب و گاز و انشعابات زون‌های افتتاح فاز ۱۱ به تعداد ۶۵۰۰ واحد مسکن مهر در دست بررسی است و پلتفرم‌های آماده جهت شروع به کار پیمانکار شرکت گاز، صورت جلسه شده و به مدیر پروژه شرکت گاز درشرق تهران تحویل داده شده است.

وی ادامه داد: شرکت سازنده فاز ۱۱ پردیس متعهد شده تا هرچه سریع تر نسبت به اتمام ۳ عدد دیوار حائل سنگی و ژئوگرید برای تکمیل زیرساخت محوطه و امکان اجرای شبکه های آب و فاضلاب و گاز اقدام کند.

*برگزاری فراخوان عمومی برای بسته مشارکتی

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در خردادماه ۸ بسته فراخوان عمومی پروژه‌های مشارکتی تجاری، فرهنگی و آموزشی به ارزش ۱۵۰۰ میلیارد تومان آماده حضور در مناقصه رسمی خواهد شد.

هدایت گفت: این بسته‌های مشارکتی شامل پروژه‌های متنوع روبنایی شامل مدرسه، مسجد، واحدهای تجاری، فضای سبز، درمانگاه است وبه منظور رفع نیاز شهروندان محل ساخت آنها در تمامی فازهای مسکن مهر و فازهای غیر مهر در پردیس تعیین شده است.

*آماده سازی زیر ساخت های فاز ۹ جدید مسکن مهر پردیس

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: آماده سازی شبکه آب شرب ۴۰ درصد ، فاضلاب ۴۳درصد و شبکه گاز۶۵ درصد با وجود شرایط توپوگرافی سنگلاخی سخت فاز ۹ جدید پردیس پیشرفت داشته است.

هدایت گفت: باتوجه به پیشرفت ۸۵ درصدی خاکبرداری و آماده سازی، آسفالت معابر اصلی در فاز ۹ جدید در بخش جنوبی از نیمه خرداد ماه امسال آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه ساخت ۲۰ کیلومتر دیوار حائل سنگی، ژئوگرید و بتنی برای این فاز برنامه ریزی شده، خاطر نشان کرد: بیش از ۹ کیلومتر دیوارهای حائل تاکنون ساخته شده و براساس قرار داد پیمانکار موظف به ساخت بی وقفه دیوار تا اتمام پروژه است.

در سال ۹۱ کلنگ ساخت حدود ۸۱ هزار واحد مسکن مهر پردیس بر زمین خورد و مقرر شد که واحدهای مسکونی ۱۸ ماهه به متقاضیان تحویل داده شود.

با تغییر رویکرد وزارت راه و شهر سازی و مدیریت جدید شرکت عمران شهر جدید پردیس تا پایان سال ۹۸ در حدود ۴۵ هزار واحد تکمیل و به بهره برداری رسید و ۲۵ هزار واحد در برنامه افتتاح سال ۹۹ قراردارد و باقی مانده واحدها پس از رفع مشکل حقوقی به مالکان تحویل داده خواهد شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفردر شرق پایتخت قرار دارد و پس از بارگزاری کامل جمعیتی در مساکن مهر این جمعیت به ۷۰۰ هزار نفر می‌رسد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا