تعیین و تکلیف پروژه‌های زیرساختی باقی‌مانده افتتاح آتی مسکن مهر پردیس

پروژه‌های زیرساختی باقی‌مانده افتتاح آتی مسکن مهر در پردیس تعیین و تکلیف شد.

به گزارش صبح پردیس، با حضور مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس، مشاور فنی مدیرعامل، مدیر و کارشناسان اداره زیربنایی شرکت عمران و همچنین نمایندگان شرکت آب و فاضلاب و گاز، پروژه‌های زیرساختی باقی‌مانده افتتاح آتی مسکن مهر در پردیس تعیین و تکلیف شد.

گزارشی از روند تکمیل نصب انشعابات در فازهای مسکن مهر

فاز 8
مطابق برنامه افتتاحات در فاز 8 که شامل شرکت‌های ترازسازان عمران، توما، تحکیم ساخت 590 و سپند آسا کوپال می‌باشند، بجز شرکت سپند آسا برای مابقی بلوک‌ها اقدامات حفاری و غلاف گذاری و انجام شده و ظرف مدت دو هفته آینده نصب انشعابات به اتمام خواهد رسید.

همچنین لازم بذکر می‌باشد که مازاد بر برنامه افتتاحات تیرماه و براساس برنامه افتتاحات شهریور ماه، 1338 واحد نیز در حال نصب انشعابات می‌باشد که با پیشرفت فیزیکی 50% تا این تاریخ در حال اجرا بوده و تا پایان شهریور ماه تکمیل خواهد شد.

فازهای 5 و 9 جدید

مطابق برنامه افتتاحات که شامل 22 بلوک میباشد بجز دو بلوک در فاز 5 شرکت آریان نوین سازان راهور و دو بلوک در فاز 9 جدید شرکت آرشام، مابقی 18 بلوک دارای شبکه آب و فاضلاب بوده و در مرحله نصب انشعابات آبفا می‌باشند. مطابق برنامه زمان‌بندی انجام شده 11 بلوک تا این تاریخ به اتمام رسیده و فقط 7 بلوک باقیمانده تا دو هفته آینده به اتمام خواهد رسید.

فاز 11

58 بلوک از 110 بلوک افتتاحات دارای انشعاب آب و فاضلاب می‌باشند و مابقی 52 بلوک باقیمانده مطابق اولویت‌بندی در سه بخش تفکیک شده و پس از آماده سازی توسط پیمانکار محوطه‌سازی شرکت کوزو و رسیدن به سطح سابگرید نصب خواهدشد.

لازم به ذکر می‌باشد که با توجه به این‌که پیمانکار نصب انشعابات آب و فاضلاب در سایت مستقر می‌باشند، لذا با توجه به افزایش زمان کاری و تسریع در عملیات اجرائی که در حال حاضر بصورت 3 شیفت کاری می‌باشد، حصول به برنامه افتتاحات میسر خواهد شد.

منبع: شرکت عمران شهر جدید پردیس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا