تعداد مصدومان تصادف زنجیره‌ای محدوده جاجرود به هشت نفر رسید

رییس اورژانس شهرستان پردیس گفت: تعداد مصدومان تصادف زنجیره‌ای جاده بومهن به هشت نفر رسید.
به گزارش صبح پردیس، نادر شایان در خصوص تصادف زنجیره‌ای مسیر تهران – شهر پردیس محدوده جاجرود اظهار کرد: یک دستگاه خودروی تریلر از رودهن به سمت تهران در حال حرکت بوده که در شیب محدوده جاجرود به علت نقص فنی کنترل خود را از دست داد.

وی افزود: طی این حادثه تریلر با هفت دستگاه خودروی سواری برخورد کرد و در اثر این برخورد خودروی پژو ۲۰۶ با تریلر در آتش سوختند.

رییس اورژانس پردیس خاطرنشان کرد: در این حادثه، تعداد مصدومان به هشت نفر افزایش یافت که با خروج به‌موقع سرنشین تریلر و دو سرنشین خودروی ۲۰۶ که یک زن و شوهر بودند از مرگ حتمی نجات یافتند.

شایان با بیان اینکه این سه نفر دچار سوختگی شدند، تصریح کرد: خودروهایی که آتش‌گرفته بودند کاملاً سوختند و به دلیل مسدود کردن مسیر عبوری توسط پلیس و ایجاد ترافیک سنگین، امداد هوایی و از طریق هلی‌کوپتر صورت گرفت و زن و شوهر سرنشین خودروی ۲۰۶ با هلی‌کوپتر به بیمارستان منتقل شدند.

وی ادامه داد: دیگر مصدومان این حادثه نیز به‌سرعت به بیمارستان منتقل شدند و خوشبختانه تلفات جانی نداشتیم و با توجه به سطح مصدومیت، سانحه دیدگان بعید می‌دانم منجر به فوت شود.

رییس اورژانس شهرستان پردیس گفت: به‌طورکلی تنها ۲۰۶ و تریلر آتش گرفتند و مابقی خودروها با این خودروها برخورد کردند ولی دچار آتش‌سوزی نشدند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا