تخریب آسفالت و بخشی از پل جاجرود در حادثه واژگونی تانکر سوخت

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از تخریب آسفالت و بخشی از پل جاجرود در حادثه واژگونی تانکر سوخت در محور دماوند خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، عادل مصدقی اظهار داشت: ساعت ۵ و ۴۵ دقیقه صبح امروز شنبه ۱۰ خرداد حادثه واژگونی یک دستگاه تریلر که حامل سوخت مایع بود رخ داد که این خودرو از سمت تهران در محور جاده قدیم تهران جاجرود در حرکت بود و روی پل جاجرود این حادثه به وقوع پیوست و در اثر این واژگونی آتش سوزی مهیبی رخ داد و کل تانکر و ماشین سوخت و راننده هم فوت کرد.

مصدقی در خصوص اقدامات ویژه ای که در این حادثه توسط راهداری استان تهران انجام شد عنوان داشت: با توجه به اینکه این واژگونی سبب انسداد جاده شده بود و جاده هم از سمت تهران به بومهن جاجرود و بالعکس مسدود شده بود و شعله ور بودن خودرو حدود یک ساعت طول کشید، عوامل آتش نشانی و راهداری در ساعات ابتدایی حادثه در محل حاضر شدند و اقدامات صورت گرفت.

وی افزود: عوامل راهداری با تجهیزات و ماشین آلات لازم و پیشرفته و ۳۵ نفر از نیروهای انسانی در محل حاضر شدند که پس از مهار آتش توسط آتش نشانی و انجام اقدامات فنی لازم برای ایمن سازی، تانکر سوخت توسط راهداری کنار کشیده و جاده از مواد زائد پاکسازی شد که این عملیات ۲ ساعت به طول انجامید.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران در خصوص خسارت وارد شده در اثر این حادثه گفت: در این حادثه آسفالت روی پل تخریب و نرده‌ها آسیب دیده بود و زیر پل هم به دلیل نفوذ آتش و بتنی بودن دارای شرایط خاصی بود که عوامل راهداری و آتش نشانی با فشار آب قوی آتش را مهار کردند و ترافیک با تمهیدات خاص از روی پل کمتر شد.

مصدقی بیان داشت: در ادامه عملیات گروه متخصص و فنی در امر پل سازی در محل حاضر شدند و در چند مرحله بررسی‌های فنی اطراف پل انجام و مقرر شد در اقدام کوتاه و میان مدت عملیات تقویت پل و راهکارهای اجرایی برای ترمیم پل جاجرود صورت بگیرد.

منبع: بازار

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا