تحقق خواسته‌های شهروندان هدف اصلی مجموعه مدیریت شهری بومهن است

جلسه هم اندیشی و هماهنگی شهرداری و شورای اسلامی شهر بومهن با حضور مسئولین دوایر مختلف شهرداری در دفتر شورای شهر برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس، رئیس شورای اسلامی شهر بومهن به تشریح موضوعات مختلف مورد بحث که عمدتا پروژه‌های عمرانی شهر بود پرداخت و گفت: تحقق خواسته‌های شهروندان هدف اصلی مجموعه مدیریت شهری است.

جوشنلو افزود: اعضا شورای اسلامی شهر بومهن با تمام توان در کنار مجموعه شهرداری تلاش خواهند کرد تا مشکلات و معضلات موجود در شهر را مرتفع و رضایت شهروندان جلب کنند چراکه رضایت خدای متعال در جلب رضایت و خشنودی مردم است.

شهردار بومهن نیز ضمن قدردانی از دغدغه‌های اعضا شورای اسلامی شهر، اجرای پروژه‌های عمرانی همسو با نیاز شهروندان را یکی از ابزارهای لازم برای اجرای موفق طرح‌های توسعه شهری دانست.

موسوی با اشاره به بخشی از اهداف مهم و اساسی شهرداری گفت: در واقع پروژه‌های عمرانی همسو با نیاز شهر و شهروندان به عنوان یکی از ابزارهای لازم زمینه را برای اجرای موفق طرح‌های توسعه شهری فراهم می‌کند.

وی اظهار داشت: بر این اساس پروژه‌های عمرانی از مهمترین سازه‌های اجتماعی یک شهر هستند و لحاظ کردن موضوع کمی و کیفی در اجرای اقدامات شهری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و توجه به آن از ملزومات مدیریت شهری به شمار می‌رود.

شایان ذکر است؛ در این جلسه هر کدام از حاضرین به ارائه دیدگاه‌ها، پیشنهادات، و نظرات خود در خصوص پیشبرد مطلوب امور عمرانی و فضای سبز شهری پرداختند.

منبع: شهرداری بومهن

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا