تجلیل شهرداری بومهن از اولین ملی پوش طلایی او-اسپرت بانوان

شهرداری بومهن طی مراسمی از فاطمه حیدری قهرمان مسابقات جهانی او اسپرت تجلیل کرد.

به گزارش صبح پردیس؛ در مراسمی در سالن اجتماعات شهرداری بومهن با حضور شهردار بومهن، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس ، اعضای شورای اسلامی شهر، سرپرست باشگاه شهرداری و جمعی از کارکنان شهرداری بومهن از فاطمه حیدری قهرمان جهان تجلیل‌ و قدردانی‌ شد.
بنابراین گزارش باشگاه پیام‌آوران اتحاد با حمایت از این ملی‌پوش مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان جام بشردوستی را از آن خود کرد.

این نشست با سخنرانی محمد سیفی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس آغاز شد و وی ضمن تقدیر از حامیان ورزش شهرستان اظهار داشت: بنده و همکارانم خدمتگزار ورزش هستیم و در کنار ورزشکاران در جهت پیشرفت رشته‌های مختلف تلاش می‌کنیم.

سیفی ضمن اعلام گزارشی از این مسابقات، گفت: 30 کشور در جام بشردوستی او-اسپرت که در کشور ترکیه برگزار شد، شرکت داشتند که دو بانوی اعزامی از شهرستان پردیس نیز حضور داشتند که برای آمادگی بیشتر برای مسابقات دو، اردوی دومرحله‌ای در استان سمنان و همدان نیز برگزار کردند.

در ادامه این مراسم اسماعیل میرطاهری سرپرست باشگاه پیام‌آوران شهرداری بومهن فاطمه حیدری را معرفی و لیست افتخارات تحصیلی و ورزشی این ورزشکار مدال‌آور را برای حضار قرائت کرد.

سپس فاطمه حیدری در جمع مسؤولان در خصوص حال و هوای مسابقات گزارشی ارائه داد و اظهار داشت: در جدول 16 تیمی رقابت‌های مسابقات قهرمانی جهان جام بشردوستی در رشته کاتا نمایشی بنده در وزن 60 کیلوگرم با 13 رقیب از پانزده کشور جهان به رقابت پرداختم و با پیروزی بر حریفان به مدال طلای این مسابقات دست پیدا کردم.

حیدری اضافه کرد: او-اسپرت مخفف واژه اورجینال پرشین اسپرت و به معنای ورزش‌های پارسیان اصیل بوده و انجمن او-اسپرت یک انجمن چند ورزشی در بخش های رزمی، ساحلی، هنری، ذهنی و تمرکزی است.

وی با تشکر از بنیان‌گذار این رشته ورزشی، از محمدقاسم منوچهری به نیکی یاد کرد و اظهار کرد: کاروان اعزامی ایران شامل 64 نفر بوده که موفق به کسب عنوان قهرمانی جهان شد که موفقیت بزرگی است.

ترکیه به عنوان میزبان این دوره از مسابقات در سکوی دوم و آذربایجان روی سکوی سوم ایستاد.

حجت‌الله تاج‌محمدی شهردار بومهن از این بانوی ایرانی قهرمان بابت مدال خوش‌رنگش تجلیل و از مربیان و مسؤولینی که باعث رشد این فرهیخته علمی و ورزشی شده‌اند تشکر کرد.

وی مربیان و قهرمانان ورزشی را به ادای زکات فنون خود و همچنین نماز اول وقت تشویق و اظهار کرد: زکات علم و فن خود را با مدال‌آوری برای کشورمان بپردازید تا دل رهبر و مردم را شاد کنید.

در پایان شهردار با اهدای لوح، هدایا و تقدیم گردن‌آویز گل به این مدال‌آور قهرمان از زحمات وی تقدیر کرد.

در پایان روسای ادارات شهرستان پردیس و دیگر حضار عکس برای یادگاری گرفتند تا برگ زرینی دیگر به افتخارات سرزمینمان ایران بی‌افزایند.

لازم به ذکر است او-اسپرت برند تجاری ورزش های پارسیان اصیل است که از مخفف واژه اوریجنال پرشین اسپرت یعنی ورزش‌های پارسیان اصیل آمده است که در سال 1378 توسط برادران منوچهری ملی‌پوشان و قهرمانان اسبق ایران و جهان پایه‌گذاری شده و تحت عنوان انجمن ملی او-اسپرت جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند.

بر اساس سیاست‌های کلی فدراسیون جهانی او-اسپرت و توسعه همه‌جانبه این رشته پرطرفدار مدرن در تمامی اقشار و گروه‌ها، این رشته ورزشی در سازمان‌های عضو جنبش المپیک، آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا)، دادگاه بین‌المللی حکمیت ورزشی (کاس)، انجمن جهانی ورزش برای همه (تافیسا) و 32 کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش کشورهای مربوطه در قاره‌های مختلف عضویت دارد.

انجمن ملی او-اسپرت جمهوری اسلامی ایران نیز در راستای سیاست‌های جهانی این رشته در فدراسیون ورزش‌های کارگری تحت عنوان انجمن او-اسپرت کارگران کشور، در دانشگاه پیام نور تحت عنوان انجمن دانشجویان کشور و در فدراسیون ورزش‌های رزمی تحت عنوان انجمن ملی او-اسپرت کشور دارای فعالیت قانونمند است.

توسعه او-اسپرت در فدراسیون ورزش‌های دانش آموزی، فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، فدراسیون ورزش ناشنوایان و نیروهای مسلح از اهم برنامه‌های توسعه همه‌جانبه این رشته ورزشی است که در سند چشم انداز و راهبردی انجمن ملی او-اسپرت کشور لحاظ گردیده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

1 دیدگاه

  1. ممنون استاد حیدری بانوی نمونه ی شهرستان پردیس به شما افتخار می کنیم هم در عرصه علم و هم ورزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا