تجلیل از خانواده شهید عزت‌اله نوشین توسط مسئولان قضایی شهرستان پردیس

رئیس دادگستری شهرستان پردیس، دادستان و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان با حضور در منزل شهید عزت‌اله نوشین، از خانواده این شهید تجلیل کردند.

به گزارش صبح پردیس، در آخرین روز از هفته قوه قضائیه و در سالروز شهادت دکتر بهشتی و یاران انقلاب، سیدکمال‌الدین دولتخواه سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه شیخ آرانی رییس دادگستری، آقاجری دادستان و حجت‌الاسلام احمدی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و کارکنان دادگستری شهرستان پردیس با حضور در منزل شهید والا مقام عزت‌الله نوشین از خانواده این شهید معظم دیدار و دلجویی کردند.

در این دیدار و در منزل شهید، دادستان شهرستان پردیس با یادآوری رشادت و ایثارگری‌های خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران گفت: قوه قضائیه با تمام توان پاسدار خون شهداست و هیچگاه اجازه نخواهیم داد خون شهدا پایمال شود.

آقاجری با اشاره به حادثه تلخ هفتم تیر شهید بهشتی را شهید مظلوم دانست و گفت: آنجا که تاریخ پر فراز و نشیب کشور علی‌الخصوص دوران دفاع مقدس را مرور می‌کنیم، مظلومیت شهیدان را بیشتر درک می‌کنیم و امروز ما میراث دار این مظلومیت هستیم و در برابر آن مسئولیت داریم.

در پایان این دیدار با اهدای لوح از این خانواده معظم شهید تجلیل شد.

گفتنی است شهید عزت‌الله نوشین در سال ۱۳۴۰ در روستای گلخندان از توابع شهرستان پردیس دیده به جهان گشود و در تاریخ۶۱/۲/۱۰ در عملیات بیت‌المقدس به شهادت رسید.

منبع: ایثار

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا