افتتاح فاز اول بیمارستان خیریه الغدیر بومهن تا ماه آینده/ پرداخت بخش اعظمی از بدهی پیمانکاران توسط وراث مرحوم جابر انصاری

شهردار بومهن گفت: فاز اول بیمارستان خیریه الغدیر بومهن شامل کلینیک و اورژانس این بیمارستان با حمایت شهرداری این شهر تا ماه آینده افتتاح خواهد شد.

به گزارش صبح پردیس، نشست هم‌اندیشی و هم‌فکری شهردار و وراث مرحوم انصاری واقف بیمارستان خیریه انصار الغدیر بومهن با حضور سعید علی بخشی شهردار بومهن، احمد جوشنلو عضو شورای اسلامی شهر بومهن، حسن الماسی معاون شهردار بومهن و وراث مرحوم انصاری به‌منظور ارائه راهکار جهت رفع موانع و مشکلات موجود در تجهیز و راه‌اندازی تنها بیمارستان شهر بومهن بوده است.

سعید علی بخشی شهردار بومهن اظهار کرد: بعد از فوت مرحوم انصاری برای حل مشکلات بیمارستان الغدیر جلسات و پیگیری‌های زیادی انجام‌شده است؛ اما به دلیل هزینه‌های مالی سنگین نتایج مثبتی نداشته است.

وی افزود: طی بازدید وزیر بهداشت و درمان استان تهران از بیمارستان مذکور در سال ۹۷، برای بهره‌برداری از بیمارستان ۱۰ میلیارد تومان هزینه تخمین زده شد و قول مساعد دادند تا قبل از دومین سالگرد درگذشت ایشان این بیمارستان به بهره‌برداری برسد؛ اما با استعفای آقای قاضی‌زاده هاشمی تکمیل و راه‌اندازی آن بی‌نتیجه ماند.

علی بخشی تأکید داشت: بااین‌وجود شهرداری بومهن آمادگی کامل دارد تا مشکلات پیش و روی بیمارستان که در حدود اختیارات شهرداری می‌باشد را در اسرع وقت جهت تسریع در بهره‌برداری به‌سرعت رفع نماید.

شهردار بومهن در خاتمه افزود: در این میان نیاز جدی به کمک، حمایت و نگاه ویژه وزارت بهداشت در این بخش است تا هر چه سریع‌تر تنها بیمارستان شهر بومهن تجهیز و راه‌اندازی شود.

همچنین در این نشست وراث مرحوم جابر انصاری نیز از پرداخت بخش اعظمی از بدهی های مربوط به پیمانکاران احداث بیمارستان خبر دادند.

بیمارستان خیریه الغدیر بومهن

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل