افتتاح فاز اول بیمارستان خیریه الغدیر بومهن تا ماه آینده/ پرداخت بخش اعظمی از بدهی پیمانکاران توسط وراث مرحوم جابر انصاری

شهردار بومهن گفت: فاز اول بیمارستان خیریه الغدیر بومهن شامل کلینیک و اورژانس این بیمارستان با حمایت شهرداری این شهر تا ماه آینده افتتاح خواهد شد.

به گزارش صبح پردیس، نشست هم‌اندیشی و هم‌فکری شهردار و وراث مرحوم انصاری واقف بیمارستان خیریه انصار الغدیر بومهن با حضور سعید علی بخشی شهردار بومهن، احمد جوشنلو عضو شورای اسلامی شهر بومهن، حسن الماسی معاون شهردار بومهن و وراث مرحوم انصاری به‌منظور ارائه راهکار جهت رفع موانع و مشکلات موجود در تجهیز و راه‌اندازی تنها بیمارستان شهر بومهن بوده است.

سعید علی بخشی شهردار بومهن اظهار کرد: بعد از فوت مرحوم انصاری برای حل مشکلات بیمارستان الغدیر جلسات و پیگیری‌های زیادی انجام‌شده است؛ اما به دلیل هزینه‌های مالی سنگین نتایج مثبتی نداشته است.

وی افزود: طی بازدید وزیر بهداشت و درمان استان تهران از بیمارستان مذکور در سال ۹۷، برای بهره‌برداری از بیمارستان ۱۰ میلیارد تومان هزینه تخمین زده شد و قول مساعد دادند تا قبل از دومین سالگرد درگذشت ایشان این بیمارستان به بهره‌برداری برسد؛ اما با استعفای آقای قاضی‌زاده هاشمی تکمیل و راه‌اندازی آن بی‌نتیجه ماند.

علی بخشی تأکید داشت: بااین‌وجود شهرداری بومهن آمادگی کامل دارد تا مشکلات پیش و روی بیمارستان که در حدود اختیارات شهرداری می‌باشد را در اسرع وقت جهت تسریع در بهره‌برداری به‌سرعت رفع نماید.

شهردار بومهن در خاتمه افزود: در این میان نیاز جدی به کمک، حمایت و نگاه ویژه وزارت بهداشت در این بخش است تا هر چه سریع‌تر تنها بیمارستان شهر بومهن تجهیز و راه‌اندازی شود.

همچنین در این نشست وراث مرحوم جابر انصاری نیز از پرداخت بخش اعظمی از بدهی های مربوط به پیمانکاران احداث بیمارستان خبر دادند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا