به‌ عمل کار برآید به‌ عکس‌برداری نیست!

علیرضا فلاحتکار خبرنگار صدا و سیما- یک گروه تلگرامی چند روزیست که برای گفتمان بین مسئولان شهری در پردیس ایجاد شده است. این گروه وقتی اقدام به نشر عکس مسئولان شهری در مراسم‌های گوناگون می‌کرد، با انتقاد خبرنگار صداوسیما روبرو شد که ”چرا کانال‌های خبری اقدام به نشر عکس مسئولان در مراسم‌های مختلف می‌کنند و واقعا چه هدفی را دنبال می‌کنند؟”
ولی این انتقاد را طاقت نیاوردند و به جای پاسخگویی، صحبت‌های خبرنگار صدا و سیما را حذف کرده و وی را از گروه حذف کردند.
واقعا جای سوال است که چرا کانال‌های خبری اقدام به نشر عکس مسئولان و اشخاص مورد نظر در کانال‌های خود می‌کنند و آیا هدفی دنبال می‌شود و آیا این اشخاص به نشر این عکس‌ها در مراسم‌ها نیازمند است؟
مردم ما بیشتر به کار و عمل مسئولان نیاز دارند و اتفاقا اگر غایب مراسم باشند، باید اطلاع‌رسانی شود و نه وقتی حضور داشته باشد.
در هر صورت نقد پذیر بودن خیلی خوبه نه اینکه صورت مسئله را پاک کردند.
انتهای پیام/

1 دیدگاه

  1. درود
    برادر گرامی لطفا در خصوص سند مسکن مهر ملکی فاز سه محله پردیسان یه گزارش تهیه کنید سه سال است پایان کار آمده ولی شرکت سرمایه گذاری زیر بار تحویل سندقطعی با توجه به سند ۵ برگی هر واحد نمیرود … چندین با مراجعه شده ولی عمران به سرمایه گذاری و بالعکس پاسکاری میشویم ..هنوز هم جواب ندادن …هر روز بگذره هزینه سند بیشتر و آخرش هم خودمان باید دوباره هزینه بدیم ..لطفا یه پیگیری بکنید ممنون ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا