برگزاری آیین کلنگ‌زنی ساخت اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان پردیس

ساخت اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان پردیس کلنگ‌زنی شد.

به گزارش صبح پردیس، توسعه فضاهای اداری شهرستان پردیس و استقرار دستگاه‌های اجرایی در این شهر یکی از برنامه‌هایی است که در سال‌ها اخیر و به ویژه در ماه‌های گذشته در برنامه‌های شرکت عمران قرار دارد.

در همین راستا و پس از پیگیری‌های صورت گرفته، صبح امروز با حضور فرماندار پردیس، مدیرعامل شرکت عمران، مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان تهران، مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان ثبت اسناد کل کشور، سرپرست شهردای پردیس، رئیس اداره ثبت اسناد شهرستان پردیس و …، آیین کلنگ‌زنی ساخت فضای اداری جدید اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان واقع در میدان امام پردیس برگزار شد.

در حاشیه برگزاری این آیین، مدیرعامل شرکت عمران با اشاره به تاکید فرماندار پردیس، تامین فضاهای خدمات و دستگاه‌های اجرایی را یکی از اولویت‌های این شرکت برشمرد.

با اعلام دکتر هدایت، در هفته‌های آینده کلنگ ساخت اداره برق شهرستان نیز به زمین زده خواهد شد تا آن پروژه نیز به صورت مشارکتی و در قالب تهاتر هزینه نصب انشعابات ساخته شود. همچنین ساختمان دولت نیز در دستور کار قرار دارد که در قالب تجمیع چندین اداره در یک ساختمان خواهد بود.

در ادامه فرماندار شهرستان پردیس به فعالیت‌های شرکت عمران در سطح شهرستان پردیس اشاره و از مجموعه این شرکت تقدیر کرد.

به گفته عبدالعظیم رضایی با توجه به تعامل‌های صورت گرفته و همکاری‌های شرکت عمران، کمتر شاهد مشکلات برای مردم و همچنین دستگاه‌های اجرایی شهرستان هستیم.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان تهران نیز ضمن تشکر از تعامل‌های شرکت عمران و حل مشکل اسناد تقدیر کرد.

به گفته رامشی، در یک سال گذشته تعداد زیادیی اسناد مالکیت صادر شده و که برخی از آن‌ها بیش از 20 سال مشکلات ثبتی داشته است.

گفتنی است این ساختمان به مساحت 110متر مربع، 1500 متر اعیانی و شامل یک طبقه زیرزمین به عنوان پارکینگ و 3 طبقه فضای اداری خواهد بود که طبق برنامه زمان‌بندی و در قالب پروژه مشارکتی تکمیل خواهد شد.

منبع: شرکت عمران شهر جدید پردیس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا