بررسی مشکلات شرکت سامانه آوای پایتخت با حضور معاون استاندار تهران

مشکلات مربوط به دریافت مجوز فعالیت شرکت سامانه آوای پروتئین در منطقه صنعتی تپه سیف از بخش جاجرود در شهرستان پردیس با حضور محمد تقی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران بررسی شد.

به گزارش صبح پردیس، در بازدید و جلسه ای که با حضور معاون استاندار تهران، عبدالعظیم رضایی فرماندار پردیس، مسئولان اداره محیط زیست استان تهران و مسئولان جهاد کشاورزی از محل شرکت سامانه آوا پروتئین فعال در زمینه بسته بندی و توزیع محصولات پروتئینی انجام گرفت، مشکلات مربوط به تمدید پروانه فعالیت و دریافت مجوز های محیط زیست مورد بررسی قرار گرفت.

تقی زاده در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه مشکل اصلی این واحد تولیدی قرار گیری در منطقه حفاظتی محیط زیست است گفت: پس از بررسی پرونده این واحد در کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک استانداری مقرر شده بود با انجام بازدیدی، وضعیت موجود از جمله چگونگی تصفیه فاضلاب مجموعه و ظرفیت های این شرکت مورد بررسی قرار گرفته و پیرامون آن تصمیم گیری شود.

معاون استاندار تهران تصریح کرد: با توجه به مصوبه هیات محترم وزیران برای ساماندهی مناطق صنعتی شهرستان پردیس که کمک بسیار بزرگی در رفع موانع تولید می کند، تلاش شده حداکثر مساعدت به واحدهای تولیدی و صنعتی که کار خود را از راه های قانونی پیش می برند انجام گیرد اما مسئولان به شدت با هرگونه آسیب رسانی به محیط زیست و بی قانونی نیز برخورد خواهند کرد.

فرماندار پردیس نیز حضور شرکت سامانه آوا در منطقه را مایه افتخار دانست و تصریح کرد: این شرکت با به ایجاد زمینه فعالیت سالم جوانان و توزیع انواع فرآوردههای پروتئینی در سطح کشور به یک واحد موفق تبدیل شده است.

رضایی افزود: همه تلاش ما نیز این است که با توجه به آمادگی مسئولان شرکت در همکاری با محیط زیست و احداث یک تصفیه خانه برای تصفیه فاضلاب مجموعه در سنوات گذشته، مشکلات این واحد را نیز برطرف کنیم.

منبع: فرمانداری پردیس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا