بازدید های میدانی شهردار جدید بومهن از محلات و مناطق سطح شهر

صبح امروز حسین موسوی، شهردار بومهن به همراه زرقی، رییس پلیس راهور شهرستان پردیس و مسئولین واحدهای فضای سبز، خدمات شهری و حمل و نقل عمومی شهرداری از نقاط مختلف شهر بازدید کردند.

به گزارش صبح پردیس، به نقل از روابط عمومی شهرداری بومهن، این بازدید در راستای بررسی معضلات، نارساییها و مشکلات موجود در حوزه های فضای سبز و خدمات شهری انجام شد.

در این بازدید همچنین چگونگی اجرای تمهیدات لازم جهت رفع معضلات ترافیکی ابتدای شهر، ابتدای خیابان بهار، ایستگاه تاکسی، ابتدای خیابان شهید حق وردیان، خیابان شهید خورده پا (کامیونداران) و ورودی شهرک طلاییه مورد بررسی قرار گرفت و نماینده شرکت راههای طلایی البرز به عنوان شرکت مشاور طرحهای ترافیکی توضیحات لازم را به شهردار ارائه کرد.

در این بازدید که از ساعات اولیه صبح امروز آغاز و در برخی از موارد به صورت پیاده روی انجام گرفت، شهردار بومهن از برخی نقاط دیگر شهر از جمله پل ورودی، ایستگاههای تاکسی، ورودی معابر، فضاهای سبز و محل بازار هفتگی بازدید کرد.

شهردار بومهن در این اقدام تذکرات و دستورات لازم در خصوص جمع آوری اصولی زباله و نخاله های ساختمانی، شستشوی به موقع خیابانهای اصلی شهر، لایروبی انهار، توجه ویژه به امر نظافت شهر، پیگیری امورات عمرانی سطح شهر، نظافت پارکها وکاشت گلهای فصلی را به مسئولین ذی ربط صادر کرد.

مسئولین دوایر مختلف نیز در مقام پاسخگو به توضیح و تحلیل شرایط حوزه کاری خود پرداختند و نقاط مثبت و منفی و ظرفیتهای موجود در جهت خدمات مطلوب را به اطلاع شهردار جدید بومهن رساندند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا