بازدید میدانی فرماندار پردیس و مدیرعامل شرکت عمران از پروژه‌های زیرساختی و روبنایی پردیس

فرماندار شهرستان پردیس و مدیرعامل شرکت عمران از پروژه‌های زیرساختی و روبنایی پردیس بازدید کردند.

به گزارش صبح پردیس، یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شرکت عمران در سال جاری، تکمیل پروژه‌های روبنایی و همچنین آغاز عملیات اجرایی تعدادی زیادی از این دست پروژه‌ها به منظور تامین نیازهای اولیه ساکنین فعلی و آینده شهر جدید پردیس است.

در همین خصوص تاکنون جلسات متعددی برگزار شده و قرار است بیش از 2800 میلیارد تومان فراخوان مشارکتی شامل پروژه‌های روبنایی از جمله مسجد، مدرسه، درمانگاه، کلانتری، فضای سبز، سرای محلات، مجمتع‌های تجاری و … به تدریج تا پایان سال کلنگ زده شود.

در هفته‌های گذشته تعدادی از این پروژه‌ها به مرحله اجرایی رسیده و با حضور مقامات رسما کلنگ‌زنی شد و دو بسته بزرگ مشارکتی در فاز 11 نیز به فراخوان گذاشته شد که با استقبال ویژه سرمایه‌گذاران همراه بود.

با توجه به پیگیری‌های گسترده صورت گرفته، به زودی شاهد تحول جدی‌تر در عرصه پروژه‌های روبنایی و زیرساختی در شهر پردیس خواهیم بود.

در همین زمینه صبح امروز با حضور رضایی فرماندار شهرستان پردیس، هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس، پیرفرشی عضو هیئت مدیره و مشاور عالی مدیرعامل و احمدزاده مشاور فنی مدیرعامل شرکت عمران، بازدیدهای مفصلی از روند اجرایی این پروژه‌ها در فاز 8 صورت گرفت.

در این بازدیدها، آخرین وضعیت اجرای خط انتقال فاضلاب، اورژانس، درمانگاه، مسیر سلامت، یادمان شهدا، دانشگاه پیام نور و … در فاز 8 مورد بررسی میدانی قرار گرفت. همچنین بازدیدهایی از چندین پروژه آماده تحویل لیست افتتاح آتی مسکن مهر در فاز 8 صورت گرفت.

منبع: شرکت عمران شهر جدید پردیس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا