بازدید معاون بهداشتی دانشگاه شهید بهشتی از اقدامات کنترلی بیماری کرونا در شهرستان پردیس/ آمادگی کامل شبکه بهداشت و درمان برای موج دوم بیماری کرونا

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور در شهرستان پردیس، از اقدامات کنترلی بیماری کرونا در شهرستان بازدید کرد.

به گزارش صبح پردیس، بهادری معاون بهداشتی دانشگاه شهید بهشتی به همراه معاون اجرایی معاونت بهداشتی با حضور در شبکه بهداشت و درمان پردیس، ضمن بازدید از واحدهای مختلف شبکه، اقدامات انجام گرفته و برنامه ریزی‌های آتی شهرستان در راستای مقابله با کرونا را بررسی کرد.

در ابتدای این بازید رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس پیرامون برخی از مسائل و مشکلات حوزه سلامت و وضعیت کرونا در پردیس توضیحاتی ارائه کرد و موفقیت در پیاده سازی کامل برنامه‌های مدیریت و پیشگیری را با همکاری همه پرسنل و ادارات شهرستان ممکن دانست.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز در این دیدار با تاکید بر آمادگی کامل شبکه بهداشت و درمان برای موج دوم بیماری کرونا، اقدامات انجام گرفته در شهرستان را مناسب ارزیابی کرد و خواستار افزایش برنامه‌های پیشگیرانه در این خصوص شد.

منبع: شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا