افتتاح یادمان شهدای پارک فناوری پردیس توسط معاون رئیس جمهور

صبح امروز «سورنا ستاری» از پارک فناوری پردیس بازدید کرده و علاوه بر افتتاح چند طرح، در جریان پیشرفت جدیدترین پروژه‌های عمرانی و خدماتی تازه به سرانجام رسیده یا در حال احداث پارک قرار گرفت.

به گزارشصبح پردیس، به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، در این بازدید که صبح امروز 22 اردیبهشت ماه انجام شد، سورنا ستاری معاون علمی فناوری رئیس جمهور، ابتدا از فاز 3 پارک بازدید کرد و در جریان پيشرفت احداث زيرساخت‌ها و روند احداث ساختمان شرکت‌ها در این فاز قرار گرفت.

وی همچنین از ساير پروژه‌هاي عمراني پارک شامل پل ارتباطي میان فازهاي دوم و سوم، سالن ورزشي چندمنظوره با ظرفیت 2500 نفر، سردر ورودي فاز دوم و پست برق 63/20 کیلوولت در حال احداث پارک با ظرفیت 80MVA ، بازدید کرد.

بخش بعدی حضور ستاری در پارک فناوری پردیس، به حضور در فضای کار اشتراکی «کوآپ» اختصاص داشت. «کوآپ» فضای اشتراکی جديد پارک فناوری پردیس براي استقرار استارتاپ‌هاست كه با مساحت 1100 مترمربع ايجاد و تجهيز شده و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در این بازدید با اهدای گل به مزار شهدای گمنام پارک فناوری پردیس، المان يادمان شهداي گمنام پارک را نيز بصورت رسمي افتتاح کرد.

ستاری در این دیدار از امکانات ورزشی- تفریحی جديد پارک، مانند استخر هتل، زمین‌های ورزشی و بوستان فناوران نیز بازدید کرد.

در این دیدار که با همراهی رئیس پارک فناوری پردیس و جمعی از معاونان و مدیران پارک فناوری پردیس انجام شد، سورنا ستاری از شرکت‌های «ایمن ایجاز»، «ایده کاوان صنعت پردیس»، «آسان پرداخت پرشين»، «پروتئین نوترکیب سبحان» و «پارس نهند» نیز بازدید کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا