اعضای شورای دانش آموزی پردیس تجلیل شدند

طی مراسمی از اعضای شورای دانش آموزی شهر پردیس تجلیل شد.

به گزارش صبح پردیس؛ ظهر امروز شورای دانش‌آموزی سالن الغدیر هنرستان سعادت شهر پردیس با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسین توسلی امام جمعه، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی‌تبار رئیس اداره تبلیغات اسلامی، حسینعلی سلیمانی‌فر رئیس آموزش و ‌پرورش، مسؤولین ادارات و دانش‌آموزان پردیسی برگزار شد.

بنابراین گزارش این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید و سرود ملی کشورمان آغاز شد سپس رئیس آموزش و پرورش به حضار خیرمقدم و در خصوص نقش شوراهای دانش آموزی در مدارس سخن گفت، سپس توسلی امام جمعه پردیس برای حضار در خصوص شوراها و جایگاه آن در جامعه سخنانی را ایراد کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین توسلی امام‌جمعه شهرستان پردیس با اشاره به اهمیت این شورا و نقش مهم آن در تشکیل آینده جوانان، اظهار کرد: خوشحالم که شما جوانان با دید باز به مسائل پیرامونتان توجه می‌کنید و مشکلات را سریع مطرح می‌کنید.
وی افزود: نسل امروز از هوش سرشاری برخوردار است و امکانات خوبی در دسترس دارد؛ لذا باید چگونگی استفاده صحیح از این ابزار را داشته باشد.
امام‌جمعه پردیس ادامه داد: تکنولوژی مثل شمشیر دو لبه است و می‌توان هم در مسیر ترقی و هم در جهت مخالف از آن استفاده کرد، لذا جوانان باید طرز استفاده صحیح از این ابزار را بیاموزند.

*چگونگی ایفای نقش شورای دانش‌آموزی در تاثیرگذاری‌ها حائز اهمیت است

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی‌تبار، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پردیس در خصوص آموزش تفکر در نسل جوان و دانش آموزان گفت، اظهار داشت: مولفه‌های چگونه فکر کردن و همچنین تولید فکر و اندیشه سازی بحث‌های فراوانی در پی دارد که یکی از ثمرات آن شورای دانش‌آموزی است.

وی با بیان اینکه تا زمانی که ندانیم چگونه باید ایده و فکر تولید کنیم، نمی‌توانیم در رقابت علمی و اخلاقی پیشرو باشیم، افزود: ما باید تاثیرگذار باشیم نه تاثیر پذیر و چگونگی ایفای نقش شورای دانش‌آموزی در این تاثیرگذاری‌ها بسیار حائز اهمیت است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پردیس اضافه کرد: دانش‌آموزی میتواند در جامعه فعلی موفق باشد که تولید ایده و فکر داشته باشد، اگر ما خوب فکر کردن را بی‌آموزیم و افکارمان را تبدیل به کالا، محصول و ثروت تبدیل کنید آن زمان میتوانیم در مقابل دشمنانمان ایستادگی کنیم.

وی تصریح کرد: در دنیای امروز بیش از آنکه کالا تولید شود، ایده تولید میشود و‌ باید برای تحقق ایده پردازی در کشورمان مانند دیگر کشورها سرمایه‌گذاری‌های بزرگ و گسترده‌ای انجام دهیم.

حسینی‌تبار اظهار کرد: ما باید شوراهای دانش‌آموزی را به سمت ایده‌پردازی و تحقق ایده‌هایشان به پیش ببریم تا کشوری آباد و سربلند داشته باشیم.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم توسط مسؤولین به دانش‌آموزان عضو این شورا لوح تقدیر و هدایایی اهدا شد.

منبع: فارس؛ میلاد بیانی نیک

انتهای پیام/

2 دیدگاه

  1. میشه همه عکسارو بزارید اگه داشتین عکس بچه های مدرسه امیر المومنینم بزارید خواهش میکنم ازتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا