فرماندار پردیس:

استفاده از ماسک در همه معابر عمومی، دستگاه‌ها و مراکز خدماتی شهرستان پردیس الزامی است/ ورود شهرستان پردیس به وضعیت زرد غیرقابل اجتناب است

فرماندار شهرستان پردیس، عدم رعایت نکات و پروتکل‌های بهداشتی، برگزاری تجمعات غیر ضروری و عادی انگاری اوضاع را موجب خیز مجدد بیماری کرونا برای همه‌گیری دانست و بر استفاده از ماسک در همه معابر عمومی، دستگاه‌ها و مراکز خدماتی شهرستان تاکید کرد.

به گزارش صبح پردیس، عبدالعظیم رضایی در نشست کمیته مدیریت و پیشگیری از بیماری کرونا که با حضور روسای ادارات عضو و در محل فرمانداری برگزار شد، با تاکید بر افزایش نظارت‌ها و بازرسی‌ها، استفاده از ماسک را برای دریافت هرگونه خدمات در مراکز اداری و خدماتی الزامی دانست.

نماینده عالی دولت در شهرستان پردیس با بیان اینکه، حساسیت مردم و جامعه نسبت به کرونا در اواخر اسفند و اوایل فروردین در اوج خود بود و پروتکل‌های بهداشتی به صورت کامل رعایت می‌شد اظهار کرد: مردم تصور می‌کنند از شرایط بحرانی عبور کرده‌ایم و نمی‌توان حساسیت را به حالت قبل بازگرداند، در حالیکه افزایش حساسیت بسیار مورد نیاز است.

فرماندار پردیس به پایداری وضعیت سفید در شهرستان نیز اشاره کرد و افزود: در دوره اول شیوع بیماری، وضعیت بسیار مطلوبی نسبت به شهرستان های مجاور داشتیم و این وضعیت به واسطه همکاری و درک بالای شهروندان، اهتمام شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در ضد عفونی معابر با نظارت کارشناسان بهداشتی، آگاه سازی گسترده از طریق تبلیغات محیطی و فضای مجازی و تعامل همه ادارات و دستگاه‌ها برای اجرای پروتکل‌ها به وجود آمده است و تا کنون نیز ادامه دارد.

رضایی ادامه داد: علیرغم شرایط مذکور، بر اساس توضیحات رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان، اگر مراقبت‌ها مجددا شدت نگیرد ورود شهرستان به وضعیت زرد غیر قابل اجتناب است.

این مقام مسئول استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری را در همه معابر عمومی، ادارات و نهادها و مراکز خدماتی را بر اساس اعلام وزارت بهداشت و تاکید ریاست محترم جمهور الزامی دانست و تصریح کرد: نظارت‌ها بر همه مراکز ارائه خدمات باید افزایش پیدا کرده و شاید بسیاری از محدودیت‌ها و فعالیت‌های دوره نخست بیماری از سر گرفته شود تا بتوان از شیوع مجدد این بیماری جلوگیری کرد.

رضایی در پایان از همه شهروندان خواست نسبت به رعایت الزامات بهداشتی و استفاده از ماسک و شستشوی مرتب دست‌ها دقت و جدیت بیشتری به خرج دهند.

منبع: فرمانداری پردیس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا