استخر و تالارهای پذیرایی شهرستان پردیس یک ماه تعطیل شد

فرماندار شهرستان پردیس گفت: تالارهای پذیرایی و استخرهای این شهرستان تا یک ماه آینده به منظور پیشگیری از همه‌گیری ویروس کرونا تعطیل می‌شود.

به گزارش صبح پردیس، عبدالعظیم رضایی فرماندارشهرستان پردیس اظهار داشت: فعالیت استخرها و تالارهای پذیرایی در صورت مساعد بودن شرایط پس از یک ماه از سر گرفته می شود و در صورت نامساعد بودن وضعیت بیماری کرونا در سطح شهرستان، تعطیلی این مراکز تمدید خواهد شد.

وی افزود: براساس مصوبات ستاد ملی تطبیق با شرایط شهرستان، برگزاری مراسم جشن و ترحیم در تالارها، منازل مسکونی و باغ ویلاها تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

فرماندار شهرستان پردیس اظهار داشت: شهروندان موظف به استفاده ازماسک در اتوبوس‌ها، مراکزتجمع جمعیتی، ادارات دولتی و شرکت‌های خصوصی و مراکز خدمات عمومی هستند.

رضایی عنوان کرد: مراکز تجمع جمعیتی و ادارات موظف به رعایت الزامات بهداشتی اعلام شده هستند وعدم رعایت موارد یاد شده برخورد قانونی با متخلفین را به همراه خواهد داشت.

این مسئول ادامه داد: برگزاری تجمعات غیر ضروری وعادی انگاری اوضاع، خیز مجدد بیماری کووید ۱۹ را به همراه دارد.

وی با تاکید برضرروت افزایش نظارت‌ و بازرسی‎ در سطح شهرستان عنوان کرد: استفاده ازماسک را برای دریافت هرگونه خدماتی در مراکزاداری و خدماتی الزامی است.

فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به ضدعفونی معابرعمومی شهرستان، اظهار داشت: معابرعمومی، وسایل حمل و نقل عمومی، فروشگاه‌ها و مراکز تجاری در سطح شهرستان به منظور پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا مستمر انجام می شود.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، تاکنون ۲۵۰ هزار و ۴۵۸نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۲۲۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جان‌باختگان کرونا در کشور به ۱۲ هزار و ۳۰۵ نفر رسید.

سیما سادات لاری روز پنجشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۱۹ تیر ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۷۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۹۹۵ مورد بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۵۰ هزار و ۴۵۸ رسید.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا