اختتامیه کارگاه بازیگری در شهرستان پردیس برگزار شد

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پردیس با همکاری انجمن نمایش این شهرستان، مراسم اختتامیه کارگاه بازیگری را با حضور جوانان و نوجوانان و خانواده آنها در محل مجتمع فرهنگی و هنری مهر بومهن برگزار کرد .

به گزارش صبح پردیس، کلاسهای بازیگری که برای اولین بار به همت انجمن هنرهای نمایشی شهرستان پردیس و با حمایت انجمن نمایش استان تهران با حضور استاد مجید قربانی به مدت ۳ ترم در شهرستان پردیس تشکیل گردیده بود؛ با اجرای نمایشنامه خوانی “دلیبا و آهو” به کار خود پایان داد.

گفتنی است، پیمان دانشمند رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان پردیس ضمن تقدیر و تشکر از والدین و خانواده های هنرجویان گفت: با حضور کودکان و نوجوانان و فرا گیری اصول فنون نمایش می توان آینده درخشانی برای مردم منطقه و هنر نمایش شهرستان رقم زد .

بر اساس این گزارش؛ ۲۰ کودک و نوجوان شرکت کننده در این کارگاه به همراه خانواده شان حضور داشتند و به اجرای نمایش نامه خوانی “دلیبا و آهو” پرداخته و مورد تشویق حضار قرار گرفتند.

شایان ذکر است؛ این کارگاه برای اولین بار درمنطقه شرق تهران و در این سطح برگزار گردیده است که هنرجویان با گذراندن ۵۶ ساعت دوره آموزشی موفق به دریافت گواهی نامه شرکت در کارگاه آموزش بازیگری شدند.ا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا