به مناسبت هفته دولت انجام شد:

آئین کلنگ‌زنی اجرای عملیات فاز دوم توسعه بوستان برکت انقلاب در بومهن/ آغاز احداث شبستان مقبره شهدا از شهریورماه امسال

هم زمان با سومین روز از هفته دولت، کلنگ آغاز عملیات احداث فاز دوم توسعه بوستان برکت انقلاب به مساحت ۸۳۰ متر مربع و با برآورد هزینه ای بالغ بر ۷ میلیارد ریال با حضور مسئولان شهرستانی بر زمین زده شد.

به گزارش صبح پردیس، آئین کلنگ زنی احداث فاز دوم توسعه بوستان برکت انقلاب با حضور امام‌جمعه، فرماندار و معاونین ایشان، شهردار ،معاونین و اعضای شورای شهر، بخشدار و رئیس اداره تبلیغات اسلامی در بوستان برکت انقلاب برگزار و طی آن ضمن گلباران و غبارروبی مزار شهدا به ساحت مقدس شهیدان ادای احترام شد.

موسوی شهردار بومهن در این مراسم اظهار داشت: با یاری خداوند و تلاش مدیریت شهری، در راستای تکمیل فاز اول این پروژه ، به زودی عملیات احداث فاز دوم شامل فضا سازی متناسب با مقبره شهدا، المان یادبود شهدا، فضای سبز، آبنما، دیوار بتنی پوششی آغاز و پس از اتمام کار عمرانی، این پروژه با نصب ۳۰ عدد چراغ پارکی،۱۵ عدد نیمکت ،مخازن زباله و … تکمیل می گردد.

گفتنی است بر اساس برنامه زمان‌بندی موجود قرار است عملیات احداث فاز دوم این طرح که شامل احداث شبستان مقبره شهدا به متراژ ۸۳۰ مترمربع است از شهریورماه سال جاری آغاز و در دهه مبارک فجر آماده بهره برداری گردد.

منبع: شهرداری بومهن

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا