دادستان پردیس: 

۲۰ نفر از مسئولان متخلف شهرستان پردیس در یکسال گذشته پاکسازی شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس گفت: ۲۰ نفر از مسئولین شهرستان پردیس که طی سال‌های متمادی چهره موجهی برای خود ساخته بودند در سال گذشته به دلیل تخلف در امور مالی از کار برکنار شدند.

به گزارش صبح پردیس، علیرضا آقاجری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان پردیس ضمن تبریک هفته قوه قضائیه در جمع نمازگزاران اظهار داشت: پاکسازی دستگاه قضایی برای ما بسیار مهم است و سال گذشته در اقدامی ویژه در کل کشور، پاکسازی کامل در داخل دستگاه قضایی این شهرستان اجرا کردیم با وجود کمبود نیروی انسانی، نیروی کار ناسالم را پاکسازی کردیم.

وی با تاکید برحمایت دادگستری از حقوق عامه مردم شهرستان پردیس افزود: در بحث ارتقا امنیت و مبارزه با اراذل واوباش و اخلالگران در نظم و امنیت در شرق استان تهران دادگستری پردیس بیشترین آمار دستگیری و مبارزه با موارد یاد شده را دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس ادامه داد: مبارزه بی امان با اخلالگران برای برقراری امنیت در دستور کار ما قرار دارد.

آقاجری عنوان کرد: در بحث محیط زیست ورود بسیار جدی داشتیم و در حال حاضر ۹۶ درصد از اراضی حاشیه رودخانه جاجرود که از سد لتیان تا سد ماملو امتداد دارد آزاد سازی شده است.

وی تصریح کرد: آزاد سازی ۴ درصد دیگر ار اراضی حاشیه رودخانه در دستور کار است تا پس از انجام بخش باقی مانده کار، صد درصد از اراضی حاشیه رودخانه از تعدی و تجاوز در فرصت طلبان به حریم رودخانه پاکسازی و محافظت شود.

دادستان پردیس بابیان حقوق عامه مردم این شهرستان گفت: مردم شهرستان برای دریافت یک نظریه پزشکی به شرق استان می رفتند وبا پی گیری انجام شده پزشکی قانونی شهرستان به طورغیر رسمی کار خود را آغاز کرده و در هفته آینده به طور رسمی افتتاح می شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس اظهار داشت: مشکل روشنایی آزاد راه و آمار بالای تصادفات، تاسیس اداره دامپزشکی، تاسیس آرامستان و اداره تعزیرات و رفع مشکلات فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس در راستای احیای حقوق عامه شهروندان شهرستان در دستور کار ما قرار دارد و به جد پی گیر هستیم.

آقاجری ضمن تقدیر از امام جمعه، سپاه، اطلاعات و امنیت، شورای حل اختلاف، قضات، کارکنان دادگستری شهرستان پردیس افزود: مسئولین و مردم باید احکام صادره را بپذیرند و با ارائه گزارش تخلفات به” سامانه سجام” برای شناسایی متخلفان با ما همکاری کنند.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری ادامه داد: برای ایجاد تحول برنامه برنامه ریزی و زمانبندی ۵۰ درصد کار است و ۵۰ درصد بقیه مربوط به تحرک اقدام و عمل است احیای حقوق عامه به گستره وسیعی از اقتصاد و امنیت تا عرصه بین المللی را در بر می‌گیرد گسترش عدل و آزادی‌های مشروع پیشگیری از وقوع جرم و نظارت بر حسن اجرای قانون از جمله این وظایف مهم است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس تصریح کرد: اجرای موارد یاد شده، نیازمند شیوه‌های نو و ابتکاری و انسان‌های تواناست، مبارزه سختگیرانه با فساد مبارزه با فساد در درون قوه قضاییه در اولویت است زیرا حتی یک عنصر نامطلوب در دستگاه فضایی می تواند زحمات قضات شریف و پاکدامن و کارکنان امین قوه را در سراسر کشور محدود کند و تاثیرات مخربی بر جای بگذارد گناه فردی که خود مسئول مبارزه با فساد است و دچار فساد می شود چند برابر و نابخشودنی است بنابراین در این موضوع سخت گیری می‌شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا