معاون فرماندار پردیس تاکید کرد:

پیگیری جدی مشکلات و دغدغه‌های بانوان در شهرستان پردیس

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار پردیس بر پیگیری جدی مشکلات و دغدغه‌های بانوان توسط اعضای کمیسیون بانوان تاکید کرد.

به گزارش صبح پردیس، حسن بابایی در جلسه کمیسیون امور بانوان شهرستان که در محل فرمانداری و با حضور نمایندگان امور بانوان ادارات و دستگاه‌های شهرستان برگزار شده بود گفت: در سال جاری با توجه به شیوع بیماری کرونا، برنامه‌های گرامیداشت این دهه با محدودیت مواجه شده است و همه دستگاه‌ها باید با رعایت پروتکل‌های اعلامی ستاد ملی کرونا نسبت به برگزاری برنامه‌های اعلام شده و گرامیداشت این دهه اقدام کنند.

وی اظهار کرد: بانوان بخش مهمی از جامعه هستند و باید دغدغه‌ها، مسائل و مشکلات این قشر مورد توجه و پیگیری دائمی قرار داشته باشد به ویژه در زمان کنونی به دلیل شیوع بیماری کرونا، برخی فعالیت ها بیرون از منزل متوقف شده است، استفاده از فضای مجازی برای پیشبرد امور بانوان و تدارک برنامه‌های مفرح بسیار ضروری است.

در ادامه جلسه ادارات به ارائه گزارش اقدامات خود در زمینه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در حوزه بانوان و برنامه‌های انجام شده برای گرامیداشت دهه کرامت و هفته عفاف و حجاب پرداختند.

همچنین مسئول امور بانوان فرمانداری بر همکاری همه ادارات و دستگاه‌ها به ویژه شهرداری ها و شرکت عمران برای برنامه ریزی اقدامات بهتر در راستای رفع مشکلات بانوان و غنی‌سازی اوقات فراغت دختران تاکید کرد.

منبع: فرمانداری پردیس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا