جهت استفاده رایگان کارکنان شرکت‌های عضو پارک؛

پارک فناوری پردیس به دوچرخه مجهز می‌شود

با تهیه 46 دوچرخه توسط پارک فناوری پردیس،‌ این دوچرخه‌ها به زودی در چند ایستگاه مستقر می‌شوند تا اعضای پارک فناوری امکان استفاده از آنها را داشته باشند.

به گزارش صبح پردیس، حمیدرضا باقیان، سرپرست اداره توسعه خدمات عمومی پارک با اعلام این خبر گفت: با همراهی شرکت‌های زیست تخمیر، پویش دارو، آسان پرداخت و صندوق نوآوری شکوفایی، 46 عدد دوچرخه زنانه، مردانه و دونفره خریداری کردیم.

وی با بیان این نکته که دوچرخه‌ها با هدف ترویج فرهنگ سلامت در بین اعضای پارک تهیه شده‌اند، افزود: این دوچرخه‌ها در جهت حمایت از تولید ملی، از شرکت آساک که تولید کننده داخلی دوچرخه می‌باشد، خریداری شده است.

باقیان در مورد جانمایی ایستگاه‌های دوچرخه گفت: در حال برنامه‌ریزی هستیم که چند ایستگاه دوچرخه در فاز 1 و 2 احداث کنیم. یک ایستگاه در جلوی در ورودی ساختمان سراج، ایستگاه دیگر در مجتمع خدمات رفاهی و حداقل دو ایستگاه هم در مسیر ورودی پارک تا انتهای خیابان نوآوری احداث خواهد شد.

وی ادامه داد: برای دوچرخه‌ها، قفل‌های مخصوص تعبیه می‌شود که افراد بتوانند با ارائه کارت شناسایی، دوچرخه را دریافت کرده و از آن در محیط پارک استفاده کنند. استفاده از این دوچرخه هزینه‌ای نخواهد داشت.

سرپرست اداره کل توسعه خدمات عمومی پارک فناوری پردیس در پایان گفت: هتل پارک فناوری پردیس هم 5 دوچرخه تهیه کرده است. مقابل در ورودی هتل نیز ایستگاهی احداث می‌شود و امکان استفاده از دوچرخه‌های هتل، علاوه بر 46 دستگاه مذکور وجود دارد.

منبع: پارک فناوری پردیس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا