نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت بر چرخه جذب و توزیع اقلام تنظیم بازار در شهرستان پردیس/ توزیع ۶٣ تن شکر تنظیم بازار به نرخ ٨٧٠٠ تومان در پردیس

رییس اداره صنعت و معدن شهرستان پردیس از توزیع ۱۵ تن گوشت ویژه هیات‌های مذهبی و نذورات در شهرستان پردیس خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، حامد سوریان از نظارت بر توزیع اقلام تنظیم بازار ویژه محرم و صفر خبر داد و گفت: توزیع شکر تنظیم بازار ویژه خانواده در ماه های تیر، مرداد و شهریور در بسته های یک کیلویی و به قیمت مصوب ۸ هزار و ۷۰۰ تومان توسط مباشر معرفی شده به میزان ۶۳ تن در حال توزیع در شهرستان است.

وی همچنین تصریح کرد: واحدهای صنفی و متقاضیان توزیع نیز می توانند با مراجعه به اتحادیه مربوطه این اقلام را دریافت دارند.

سوریان افزود: همچنین توزیع شکر تنظیم بازار برای صنوف و واحدهای صنفی تولیدی مانند مراکز کیک پزی که به شکر نیاز دارند انجام شده است و سهمیه جداگانه دارند و در حال حاضر ۸۰ تن جذب شده که با معرفی نامه به آنها تحویل می شود.

رییس اداره صنعت و معدن نیز افزود: توزیع اقلام ویژه نذورات و هیات های مذهبی هم به میزان ۱۵ تن گوشت قرمز توسط مباشر جذب شده و به قیمت مصوب هر کیلو ۵۷ هزار تومان به فروش می رسد.

به گفته سوریان بازدید مسئول تنظیم بازار اداره صنعت معدن و تجارت پردیس از محل عرضه گوشت تنظیم بازار ویژه نذورات و هیات های مذهبی شهرستان برای ماه محرم و صفر مرتبا انجام می شود.

گفتنی است؛ هیات های مذهبی جهت اخذ معرفی‌نامه دریافت گوشت منجمد تنظیم بازار به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پردیس مراجعه کنند.

منبع: برنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا