مرکز فنی و‌ حرفه‌ای شهرستان پردیس با نیاز سنجی‌ بازار، آموزش هدفمند و کاربردی به هنرجویان ارائه دهد

فرماندار شهرستان پردیس با تاکید بر ارائه آموزش‌های هدفمند در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای، نیاز سنجی بازار کار را برای گنجاندن دوره‌های آموزشی در برنامه مرکز را بسیار مهم دانست.

به گزارش صبح پردیس، عبدالعظیم رضایی در جلسه شورای مهارت شهرستان گفت: نتیجه‌ای که در حال حاضر دریافت می‌شود، مورد قبول نیست و با توجه به شرایط اقتصادی، نیاز به ارائه آموزش‌های فنی و حرفه ای کاربردی و دارای بازار کار گسترده بسیار احساس می‌شود.

وی اظهار کرد: توسعه آموزش روستایی و عشایری و‌ همکاری بخشداری‌ها و جهاد کشاورزی با مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای به منظور اجرای طرح‌های مهارت آموزی و افزایش تولید و اشتغال همچنین ارائه دوره‌های آموزشی مربوط به تعمیرات تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی و دامداری باید در دستور کار شورای مهارت قرار گیرد.

در ادامه حسین‌نژاد، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور اقتصادی فرماندار پردیس به بیان نتایج پیگیری مصوبات جلسه قبل پرداخت و رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای، بخشدار بومهن، نماینده شهرداری‌های پردیس و بومهن، نماینده شرکت عمران شهر پردیس و روسای ادارات صمت، جهاد کشاورزی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی توضیحات خود را ارائه کردند.

پس از تبادل نظر حاضران مقرر شد؛ برای راه اندازی دوره آموزش تعمیرات پکیج در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای، هر کدام از شهرداری‌ها همچنین شرکت عمران شهر پردیس و اداره صمت نسبت به تهیه یک دستگاه پیکیج اقدام کنند.

تکمیل تجهیزات برای دوره آموزشی تعمیرات آسانسور، معرفی افرادی که برای اشتغال به اداره کار جهت دریافت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مراجعه می‌کنند، برگزاری نشست مشترکی با حضور بخشداران و روسای جهاد کشاورزی و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای به منظور نیاز سنجی دوره‌های آموزشی برای روستاییان و پیگیری برای افزایش ارتباط اتحادیه ای صنفی با مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای از مصوبات این جلسه بود.

منبع: فرمانداری پردیس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا