مترو پردیس در انتظار مصوبه دولت

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: آغاز عملیات ساخت پروژه متروی پردیس در کمیسیون زیربنایی دولت در انتظار تصویب است.

به گزارش صبح پردیس، مهدی هدایت اظهار داشت: پروژه متروی پردیس یکی از زیرساخت‌های مهم این شهرستان است و بر اساس تفاهم نامه امضا شده با مجموعه قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) با اعتباری در حدود ۴۵۰۰ میلیارد تومان عملیاتی می شود.

وی با اشاره به سهم آورده هر یک از طرفین قرارداد، خاطر نشان کرد: در این تفاهم نامه مقرر شد ۳۰ درصد آورده از سوی قرارگاه خاتم الانبیا(ص) و ۷۰ درصد آورده شرکت عمران شهرجدید پردیس تعیین شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: متروی تهران-پردیس مهمترین پروژه مترو در کشور خواهد بود، عملیات تجهیز کارگاه به اتمام رسیده و آمادگی آغاز عملیات اجرایی مترو را پس از دریافت مصوبه دولت داریم.

هدایت گفت: دستگاه تی.بی. ام ( حفاری تونل) توسط قرارگاه خاتم الانبیا(ص) تامین شده و آماده برای شروع کار هستند.

وی با بیان اینکه تعهد تحویل ۸۱ هزار واحد مسکن مهر را به متقاضیان در شهر پردیس داریم، اظهار داشت: پردیس تنها شهری است که پروژه‌های مدارس، مساجد، کلانتری، درمانگاه را شرکت عمران انجام می‌دهد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: سال گذشته در حدود ۱۰ هزار متقاضی به دلیل مشکل حقوقی انتخاب واحد نکرده بودند و امسال با رفع معارض انتخاب واحد خود را انجام دادند.

وی با اشاره به واحدهای باقی مانده ای که هنوز به متقاضیان تحویل نشدند، عنوان کرد: از مجموع ۸۱ هزار واحد تعهد شرکت عمران، در حدود ۵ هزار واحد به دلیل مشکلات حقوقی، واحدهای خود را سال آینده پس از رفع معارض تحویل می‌گیرند و سایر واحدها تا پایان امسال تکمیل و تحویل می‌شود.

*کلنگ زنی تصفیه خانه فاضلاب شماره دو پردیس تا ۲۰ روز آینده

مدیرعامل شرکت عمران پردیس از شروع عملیات ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب شماره ۲ پردیس خبرداد و اظهار داشت: پیمانکار پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شماره ۲ مشخص شده و تا ۲۰ روز آینده پس از تجهیز کارگاه این پروژه با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و رضا اردکانیان وزیر نیرو و سایر مسئولین استانی و شهرستانی کلنگ‌زنی خواهد شد.

هدایت تصریح کرد: در حال حاضر انتقال فاضلاب مسکن مهر پردیس توسط پمپ به تصفیه خانه فاضلاب شماره یک منتقل می شود و پس از ساخت تصفیه خانه فاضلاب شماره ۲ خطوط فاضلاب به محل جدید منتقل خواهد شد.

در سال ۹۱ کلنگ ساخت حدود ۸۱ هزار واحد مسکن مهر پردیس بر زمین خورد و مقرر شد که واحدهای مسکونی ۱۸ ماهه به متقاضیان تحویل داده شود.

با تغییر رویکرد وزارت راه و شهرسازی و مدیریت جدید شرکت عمران شهر جدید پردیس تا پایان سال ۹۸ در حدود ۴۵ هزار واحد تکمیل و به بهره برداری می‌رسد و ۱۵ هزار واحد در برنامه افتتاح سال ۹۹ و باقی مانده واحدها پس از رفع مشکل حقوقی به مالکان تحویل داده خواهد شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا