در دیدار بخشدار بومهن با مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پردیس عنوان شد؛

لزوم ارتقاء سطح دانش کشاورزان و دامداران شهرستان پردیس

نشست صمیمی بخشدار بومهن و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پیرامون اشتغال پایدار در حوزه کشاورزی و دامداری و رونق تولید در این حوزه در محل اداره جهاد کشاورزی شهرستان برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس، رضا خدادادی بخشدار بومهن در دیدار خود با مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، ضمن قدردانی از مجموعه جهاد کشاورزی در راستای حمایت و ساماندهی باغداران و دامداران گفت: با توجه به تاثیر بسیار زیاد بخش کشاورزی و دامداری در ایجاد اشتغال پایدار در کشور و شهرستان، جهاد کشاورزی باید با آگاهی بخشی و ارتقاء سطح دانش بهره برداران، نقش خود را به بهترین نحو ایفا کرده و موجب بهبود عملکرد، افزایش درآمد و ارتقاء سطح زندگی بهره برداران بخش کشاورزی و دامداری شود.

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت مباحث بخش کشاورزی و دامداری در پردیس گفت: لازم است مسئولان فعالیتها و پیگیری‌های مستمری را درخصوص رفع موانع و مشکلات موجود در دستور کار قرار دهند.

سید محمد قریشی اظهار کرد: بخشداران، دهیاران و اداره جهاد به دلیل ارتباط مستقیم با روستاییان، دامداران، کشاورزان و باغداران می‌توانند در تحقق اهداف مهم این بخش، نقش ویژه ای داشته باشند تا بیش از پیش شاهد رونق کشاورزی و کشاورزان شهرستان باشیم.

در ادامه پیرامون راهکار تسریع در اطفاء آتش‌سوزی‌های احتمالی، مشکلات بخش بومهن در حوزه کشاورزی و دامداری و حمایت‌های قابل ارائه به فعالان این بخش ها برای رفع موانع تولید تبادل نظر انجام شد.

منبع: جهاد کشاورزی شهرستان پردیس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا