شهر بومهن به زودی زیباتر می شود

رئیس شورای اسلامی شهر بومهن از اجرای طرحهای توسعه و عمرانی در این شهر شرق استان تهران در آینده نزدیک خبر داد و گفت که با انجام آنها، بومهن شهری زیبا و آباد خواهد شد.

به گزارش صبح پردیس، احمد جوشنلو، رئیس شورای اسلامی شهر شهر بومهن  با اشاره به احداث چند سرای محله در مناطق مختلف شهر افزود:  ساخت سرای محله شهرآباد در دست اقدام و اجرا است. مجوز ساخت سرای محله در هوا فضا صادر شده و کلنگ احداث سرای محله دو منطقه انتهای خیابان طلایی و ده بومهن بر زمین خورده  و مناقصه سرای محله سیاهبند نیز برگزار شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بومهن گفت: مجوز احداث دو بوستان در منطقه ترک آباد و شهید غنی توسط شورای اسلامی شهر صادر و برای اقدام به شهرداری ارسال شده است.

جوشنلو  با بیان اینکه ساماندهی فروشندگان سیار در حال اجرا است، اظهار داشت: با  همکاری ستاد سد معبر شهرداری، بازرسی اصناف، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در حال ساماندهی فروشندگان سیار در سطح شهر بومهن هستیم.

وی با بیان اینکه زیبا سازی بلوار اصلی شهر در اولویت قرار دارد، خاطر نشان کرد: در راستای زیبا سازی شهری و پس از تامین امنیت شهروندان، نرده های بلوار اصلی شهر برداشته خواهد شد .

وی افزود: عملیات سنگفرش پیاده روهای خیابان اصلی نیز اجرایی شده است  به گونه ای که در حال حاضر سنگفرش پیاده رو خیایان اصلی  سمت راست به طرف رودهن تمام شده واز هفته آینده عملیات اجرایی پیاده رو سمت چپ  به سمت تهران آغاز خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر بومهن ادامه داد: خیابان سپاه در شهر بومهن پرتردد است و برای ساخت پل مکانیزه به منظور رفاه شهروندان برنامه ریزی شده است.

جوشنلو با بیان اینکه سال گذشته شاهد آبگرفتگی معابر خیابان اصلی در زمان بارندگی بودیم، اظهار داشت: عملیات تعریض نهر که از مقابل بخشداری آغاز شده بود رو به اتمام است و مجوز شروع کار تعریض نهرها از مقابل آتش نشانی شماره ۲ به سمت پل لوران به شهرداری داده شده است.

وی گفت: پروژه‌های عمرانی در سطح شهر به طور عادلانه اجرایی خواهد شد و در حال حاضر،  اصلاح و تعریض نهر خیابان عباس زاهدی، بهره برداری از سالن ورزشی سیاهبند، ساخت زیر گذر خیابان شهید حبیبی و ساخت استخر را در دست اقدام و اجرا است.

رئیس شورای اسلامی شهر بومهن گفت: برای تکمیل تمام پروژه های نیمه کاره به ویژه آمفی تاتر که از دوره چهارم شورای اسلامی شهر بومهن راکد باقی مانده  نیز برنامه ریزی شده است.

جوشنلو گفت: مصوبات عمرانی زیادی توسط شورا برای اجرا به شهرداری ارسال شده است که هنوز پاسخی دریافت نکردیم ولی به منظور آگاهی بخشی به شهروندان به زودی تمامی مصوبات در اختیار رسانه ها قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: آگاهی بخشی به مردم در راستای پاسخگویی به مطالبات بر حق شهروندان شهر بومهن در خصوص اجرای پروژه های عمرانی و رفاهی در سطح شهر توسط شورای اسلامی و شهرداری انجام می شود.

شهر بومهن با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در شهرستان پردیس و در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا