سازندگان مسکن مهر پردیس ۵ میلیارد ریال برای توسعه مدارس اهدا کردند

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: در جشن گلریزان توسعه مدارس فازهای جدید مسکن مهر پردیس مبلغ پنج میلیارد ریال توسط سازندگان برای تجهیز کامل مدارس اهدا شد.

به گزارش صبح پردیس , سید مهدی هدایت با توجه به لزوم تجهیز کامل مدارس تازه ساخت جهت استفاده از دانش‌آموزان ساکن در فازهای جدید ۵،۱۱،۸، ۹ شب گذشته، با مشارکت سازندگان مسکن مهر، مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان جمع‌آوری شد.

 وی افزود: اقلام یاد شده به زودی جهت تهیه نوشت‌افزار، میز و صندلی و کمک به سایر مسائل مورد نیاز جهت توسعه بنای مدارس هزینه می‌شود.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: مدارس زیادی در فازهای مسکن مهر به ویژه ۸ و ۱۱ ساخته و به اداره آموزش و پرورش شهرستان تحویل داده شده است این نشست خیرخواهانه با دعوت شرکت عمران از سازندگان مسکن مهر، برای کمک به تجهیز مدارس برگزار شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: ساخت و تحویل پروژه‌های روبنایی از جمله مدارس در فازهای مسکن مهر، یکی از اولویت‌های مهمی است که شرکت عمران با انتخاب پیمانکار یا تهیه بسته‌های مشارکتی در قالب مراکز محلات، توجه ویژه‌ای به آن دارد.

هدایت ادامه داد: تمامی بسته‌های مشارکتی مراکز محلات باقی‌مانده شامل مدرسه، مسجد، پارک و … تا پایان سال جاری نهایی و سازنده انتخاب خواهد شد.

مهرنشینان پردیس ملزم به پرداخت اجاره ۹۹ ساله هستند

هدایت گفت: متقاضیانی که در واحدهای خود سکونت دارند و قرارداد اجاره ۹۹ ساله مسکن مهر پردیس را امضا کردند ملزم به پرداخت اجاره واحد مسکونی خود هستند.

وی با اشاره به میزان اجاره پرداختی از سوی متقاضیان، اظهار داشت: مبلغ تعیین شده ۳۰۰ الی ۴۰۰ هزار تومان برای یکسال برای هر واحد تعیین شده است و بر اساس قرارداد، متقاضیان از روزی که واحدهای خود را تحویل می‌گیرند ملزم به پرداخت مبلغ یاد شده هستند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه سامانه پیامک شرکت عمران به صورت انبوه پیام پرداخت اجاره را برای تمام متقاضیان ارسال کرده، اظهار داشت : متقاضیانی که هنوز واحدهای خود را تحویل نگرفتند مشمول این قانون نیستند و پیام دریافتی را نادیده بگیرند.

هدایت در ادامه اظهار داشت: برخی از متقاضیان ساکن در مسکن مهر پردیس طی ۴ سال گذشته به تعهدات خود در پرداخت اجاره ۹۹ سال پای بند نبودند و دادگاه به دلیل شکایت دیوان محاسبات درمورد تصرف عدوانی ساکنان به شرکت عمران پردیس اخطار داده است.

وی در ادامه عنوان کرد: دیوان محاسبات شرکت عمران را ملزم به شکایت از مهرنشینان بدعهد پردیس کرده است.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدد ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا