رئیس جدید دادگستری شهرستان پردیس معرفی شد

در مراسمی با حضور مدیران دادگستری استان تهران رئیس جدید دادگستری شهرستان پردیس معرفی شد.

به گزارش صبح پردیس، حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه پردیس در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان پردیس که در مجتمع فرهنگی هنری مهر بومهن برگزار شد، اظهار کرد: از خدمات و زحمات صادقانه ۳۰ ساله ذوالفقار حسینی رئیس سابق دادگستری قدردانی و ابراز امیدواری می‌کنم ورود عبدالملکی رئیس جدید دادگستری به جمع مردم ولایتمدار شهرستان پردیس و مسؤولان شهرستان، مایه خیر و برکت در شهرستان باشد.

وی افزود: مسئله قضاء و قضاوت جزو مسائلی است که بسیار اهمیت دارد و هرکس در این جایگاه می‌نشیند باید همانطور عمل کند که پیغمبر گرامی اسلام به آن عمل کرده است.

امام جمعه شهرستان پردیس بیان کرد: مردم بیش از ۴۰ سال است که پای نظام و انقلاب ایستادند و هر خسارتی که تاکنون رقم خورده در درجه اول به مردم وارد شده است.

حسینی در پایان تأکید کرد: باید پای این مردم ایستاد و صادقانه به آن‌ها خدمت کرد و امیدواریم مسؤولان عزیز به خصوص ریاست جدید دادگستری نهایت همت را در رفع مشکلات و معضلات شهرستان بکار گیرند.

با حضور حجت‌الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس، حسن زاده رئیس حوزه ریاست دادگستری، مظفری معاون منابع انسانی دادگستری استان تهران، عبدالعظیم رضایی فرماندار، علیرضا آقاجری دادستان و همچنین مدیرعامل شرکت عمران و رؤسای شوراهای اسلامی شهرهای بومهن و پردیس، بخشدار بومهن، فرمانده سپاه، فرمانده انتظامی و سایر مسؤولان شهرستان در مجتمع فرهنگی هنری مهر بومهن از زحمات ذوالفقار حسینی رئیس سابق دادگستری شهرستان پردیس تقدیر و فریبرز عبدالملکی به عنوان رئیس جدید دستگاه قضایی این شهرستان معرفی شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا