تذکر نماینده مردم تهران به وزیر بهداشت/ پردیس با بیش از ۳۰۰ هزار نفر جمعیت از بیمارستان محروم است

احمد نادری نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در تذکری به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، لزوم پیگیری هر چه سریع‌تر درخصوص تکمیل و راه‌اندازی مراکز درمانی شهرستان پردیس مانند بیمارستان انصار الغدیر و شفا را عنوان کرد.

به گزارش صبح پردیس، احمد نادری نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس اظهار کرد: در شرایط بحرانی این روزهای کشور و همه گیری بیماری کرونا، متأسفانه شهرستان پردیس با جمعیتی بالغ بر ۳۰۰ هزار نفر از داشتن حداقل یک بیمارستان تخصصی محروم است.

وی ادامه داد: طی بازدیدهای متعدد میدانی که در ماه‌های اخیر به شهرستان پردیس داشتم و از نزدیک در جریان مشکلات عدیده مردم شریف آن قرار گرفته‌ام، نبود مراکز درمانی مجهز و فعال در این شهرستان پرجمعیت یکی از جدی‌ترین معضلات به شمار می‌آید که حل آن نیازمند اقدام سریع و فوری دستگاه‌های مربوطه به ویژه وزارت بهداشت است.

منتخب مجلس یازدهم تأکید کرد: به همت چندی از خیران، چندسال پیش یک بیمارستان بزرگ و مجهز در پردیس ساخته شده اما به دلیل برخی مشکلات اداری و ناهماهنگی میان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، وزارت بهداشت، تأمین اجتماعی و مالکان این بیمارستان، افتتاح آن تاکنون صورت نگرفته است.

وی افزود: از وزیر بهداشت انتظار می‌رود با نگاه جهادی که از ایشان سراغ داریم، طی روزهای اخیر به صورت ویژه و فوری مسائل پیش روی بازگشایی این بیمارستان را مرتفع کند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا