تخریب پل احداثی غیرمجاز بر روی رودخانه سیاهرود در بومهن

مدیر امور آب تهران و پردیس گفت: در راستای ایمن سازی عبور سیلاب عملیات تخریب پل احداثی غیراستاندارد بر روی رودخانه سیاهرود واقع در شهر بومهن روستای طاهرآباد-گلخندان انجام شد.

به گزارش صبح پردیس، راما حبیبی با اعلام این خبر اظهار داشت: با تلاش کارشناسان فنی و حقوقی، اکیپ گشت و بازرسی منابع آب‌های سطحی امور منابع آب تهران بزرگ و پس از انجام کارشناسی‌های لازم، با اخذ دستور قضایی نسبت به موضوع تبصره 4 ذیل ماده 2 قانون توزیع عادلانه آب از سوی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس اقدام شد.

وی افزود: همچنین با حضور ستاد کل فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس، کلانتری مربوطه و پشتیبانی یگان‌های انتظامی، نسبت به تخریب پل غیرمجاز احداثی بر روی دهانه رودخانه سیاهرود واقع در شهر بومهن روستای طاهرآباد-گلخندان اقدام شد.

حبیبی با تاکید بر اینکه برای پیشگیری از صدمات ناشی از سیلاب و طغیان رودخانه‌ها نیاز به همکاری همگانی و تامین اعتبار در خصوص ساماندهی رودخانه ها داریم، ادامه داد: این امور به واسطه وظیفه ذاتی خود تا پایان رفع معضلات بستر و حریم به تلاش های خود ادامه داده و با بسیج تمامی نیروهای موجود امور در جهت تسهیل و روان سازی نقاط حادثه خیز و سیل خیز، زمینه عبور ایمن سیلاب را درمواقع بارش های سیل آسا فراهم می نماید.

وی در پایان تصریح کرد: امور منابع آب به صورت مستمر در حال پایش رودخانه ها در محدوده عملکرد خود بوده و به محض شناسایی و رویت نقاط حادثه خیز یا تصرفات غیر مجاز اقدامات قانونی لازم را به عمل می‌آورد.

منبع: شرکت آب منطقه ای تهران

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا