تحلیف ۲ عضو جدید شورای اسلامی شهر پردیس

طی نشستی ۲ نفر از اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر پردیس برای ورود به شورای اسلامی این شهر سوگند یاد کردند.

در این نشست فرماندار پردیس، معاونان فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر پردیس و مسئولان حراست و امور شهری و روستایی فرمانداری حضور داشتند.

به گزارش صبح پردیس، میلاد احمدی با تحصیلات کارشناسی ارشد مدیریت و سید فرشاد موسوی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد عمران دو عضوی بودند که در مراسم امروز سوگند خوردند برای بهبود امور شهر، تمام توان خود را به کار گیرند.

فرماندار پردیس در این جلسه با تاکید بر اینکه نهاد شوراها هنوز در کشور ما جوان است گفت: این نهاد بسیار ارزشمند است زیرا مسئولیت تصمیم گیری را بر عهده مردم گذاشته و اداره امور شهر با واگذاری مسئولیت مردم به منتخبان خود انجام خواهد شد.

عبدالعظیم رضایی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر پردیس را یک مجموعه هماهنگ و منسجم و خوب دانست و گفت: متاسفانه اتفاقاتی روی داد که موجب شد سه عضو شورا سلب عضویت شوند.

نماینده عالی دولت در پردیس تصریح کرد: اگر کسی به مشکلات موجود دامن بزند و موجب بی‌اعتمادی مردم به نهاد شورا شود گناهی نابخشودنی مرتکب شده و هر کسی تلاش کند تا اعتماد را بازسازی کرده و ارتباط و اعتماد جامعه به شورا را بیشتر کند اقدامی بسیار پسندیده انجام داده است.

فرماندار پردیس تصریح کرد: در شورای فعلی پردیس افراد باتجربه و متعهدی وجود دارند و افراد جوانی نیز به آن اضافه شده‌اند و این جمع باید یک روز را نیز مغتنم شمرده و با تبدیل تهدیدها به فرصت و با دمیدن روح تازه و انرژی جدیدی در رگ‌های شورا، مسائل و نیازهای شهر را بررسی و برای برطرف کردن آن برنامه ریزی و نظارت کنند.

نماینده عالی دولت افزود: پردیس در بعد های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی بسیار جای کار دارد و هیچ سعادت و ارزشی بالاتر از خدمت به مردم نیست و خدمت هرچه خالصانه تر باشد پیش خداوند متعال درجه و ارزش بالاتری دارد و اعضای شورای شهر نیز که برای خدمت اعلام آمادگی کردند باید مردمی که اعتماد کرده و رای دادند را دلگرم و خشنود گردانند.

وی به انتخاب شهردار از سوی شورای اسلامی شهر نیز اشاره کرد و رو به اعضای شورای اسلامی شهر پردیس گفت: از ابتدا به همه اعضای شورای اسلامی شهر تاکید کردیم با تجربه و دانش خود و به صلاح مردم تصمیم بگیرند و اسیر برخی حرف های تحریک کننده نشوند و از روی فشار و اعمال نفوذ انتخاب نکنند تا فردی لایق، دارای شرایط قانونی و همراه با اعضای شورا برای اجرای برنامه ها و پیشبرد امور انتخاب شود.

رضایی افزود: فرمانداری نیز در کمیته تطبیق که با حضور فرماندار، دادستان و نماینده شهرستان در شورای اسلامی استان تهران برگزار می شود، فرد انتخاب شده را از لحاظ تطبیق با شرایط و ظوابط قانونی بررسی کرده و از اختیار و آزادی تصمیم گیری شورا حمایت می کند زیرا در پایان این اعضای شورا هستند که باید پاسخگوی انتخاب خود باشند.

منبع: فرمانداری پردیس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا