برنامه های گرامیداشت آزادسازی خرمشهر با رعایت موازین بهداشتی انجام شود

جلسه برنامه ریزی و هماهنگی بزرگداشت سوم خرداد و سالروز آزاد سازی خرمشهر در شهرستان پردیس به ریاست معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار پردیس برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس، حسن بابایی با اشاره به اینکه سوم خرداد نقطه عطف تاریخ پر افتخار ایران است، گفت: سوم خرداد از آن جهت برای ما دارای اهمیت است که ترویج دهنده فرهنگ ایثار و شهادت و همدلی و اتکا به توان نیروهای داخلی است و باید برای این روز بزرگ، گرامیداشتی در شآن و با رعایت موازین بهداشتی و فاصله گذاری مناسب برگزار شود.

معاون فرماندار پردیس تصریح کرد: هر سال به این مناسبت اقدامات مختلفی برگزار می شود که لازم است امسال از فضای مجازی و فضا سازی و تبلیغات بهره بیشتری برد و مراسم حضوری و هرگونه تجمع را تا حد امکان کاهش داد.

در ادامه رئیس بنیاد حفظ آثار و دستاوردهای دفاع مقدس شرق استان و سرپرست اداره بنیاد شهید شهرستان به بیان توضیحاتی پرداختند و پس از تشریح دستورالعمل های موجود و تبادل نظر حاضران مقرر شد؛ همه ادارات ضمن اعلام برنامه‌های خود برای بزرگداشت سوم خرداد به اداره بنیاد شهید، رعایت موازین و پروتکل های بهداشتی را در برگزاری هر مراسمی مورد نظر قرار دهند.

همچنین شهرداری ها موظفند نسبت به فضا سازی سطح شهرها اقدام کرده و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نسبت به تهیه بسته های فرهنگی برای فضای مجازی اقدام کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا