فرماندار پردیس:

برخورد با هرگونه کم کاری ادارات برای مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان پردیس/ تداخل پلاک‌های ثبتی در شهرها و روستاهای شهرستان پردیس

نشست ستاد پیشگیری، مقابله و ساماندهی ساخت و سازهای غیر مجاز شهرستان پردیس به ریاست فرماندار شهرستان برگزار شد.

در این نشست بخشداران، شهرداران و روسای ادارات جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و دهیار سعید آباد حضور داشتند.

به گزارش صبح پردیس، در ابتدای این جلسه حاضران به بیان گزارش عملکرد خود در حوزه‌های صدور پروانه‌های ساخت، میزان پرونده های ارجاع شده به کمیسیون‌های مربوط به تعیین تکلیف ساخت و ساز غیر مجاز و میزان آزادسازی اراضی ناشی از تخریب تصرف و ساخت و ساز غیر مجاز پرداختند.

عبدلظیم رضایی، فرماندار پردیس با تاکید بر جدیت ادارات در تعیین تکلیف ساخت و سازهای غیر مجاز گذشته گفت: پرونده‌های تشکیل شده باید با پیگیری روسای ادارات منتج به صدور رای شود و آرای صادر شده نیز در اسرع وقت اجرایی شوند تا از هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز جلوگیری به عمل آید.

وی اظهار کرد: انتظار داریم ضمن اهتمام ادارات به جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز، گزارش تخلفات جدید در اسرع وقت به ادارات مرتبط و فرمانداری ارائه شود.

رضایی افزود: تداخل پلاک‌های ثبتی در شهرها و روستاها، اسناد قولنامه‌ای و تخلفات حریم و محدوده، نظارت، پیشگیری و مقابله با ساخت و ساز را با تاخیر روبرو کرده است و برای رفع این مشکلات و جلوگیری از موازی‌ کاری در برخی فرآیندها، با استانداری تهران مکاتباتی انجام شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان پردیس تصریح کرد: گزارش شهرداران و اداره جهاد کشاورزی امیدوار کننده است و ادارات متولی باید پای کار بیایند و همه بدانند در شهرستان با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز و یا کم کاری ادارات در مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز به شدت برخورد خواهد شد.

منبع: فرمانداری شهرستان پردیس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا