انتخابات اتحادیه پوشاک خرازان شهرستان پردیس برگزار شد

انتخابات هیئت مدیره و بازرس اتحادیه صنف پوشاک خرازان و رسته‌های زیر مجموعه شهرستان پردیس برگزار شد.

این انتخابات تا ساعت ۱۴ و ۳۰ ادامه داشت و با تدابیر و برنامه ریزی‌های اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس تمام پروتکل‌های بهداشتی در فرآیند برگزاری انتخابات با دقت اجرا شد.

به گزارش صبح پردیس، در اجرای بند ۱۰ ماده ۱۵ آیین اجرایی برگزاری انتخابات و با توجه بخ تبصره ۳ ماده ۲۲ و ۲۳ قانون نظام صنفی اتحادیه‌های صنفی، انتخابات هیئت مدیره و بازرس اتحادیه صنفی پوشاک، خرازان و رسته‌های زیرمجموعه شهرستان پردیس برگزار شد.

بنابراین گزارش انتخابات امروز از ساعت ۸:۳۰ صبح لغایت ۱۴ و ۳۰ برگزار و ۳۲۴ نفر در انتخابات حضور یافتند.

تعداد تعرفه‌های باطله ۹ رای، تعرفه‌های صحیح ۳۱۵ رای و تعرفه‌های صحیح ۳۲۴ رای از صندوق‌های تمام الکترونیکی خارج شد، که پیرو آن محسن میرزایی با ۲۱۲ رای به عنوان رئیس اتحادیه، مریم پور‌ابراهیمی با ۲۰۷ رای نایب رئیس اول، علی یزدانیان با ۱۸۳ رای نایب رئیس دوم، نجمه رجایی با ۱۵۱ رای به عنوان دبیر و مجید مسگر با ۱۴۸ رای به عنوان خزانه‌دار اتحادیه پوشاک، خرازان و رسته‌های زیر مجموعه شهرستان پردیس انتخاب شدند.

همچنین در این انتخابات اعضای علی‌البدل هیئت مدیره اتحادیه پوشاک میریحیی حسینی لقب شفیعی با ۸۵ رای به عنوان عضو علی‌البدل اول و فریدون بهدانی با ۵۴ رای به عنوان عضو علی‌البدل دوم انتخاب شدند.

در این رای‌گیری از ۳۲۴ نفر شرکت کننده علی‌اکبر بخششی با ۲۰۸ رای به عنوان بازرس اصلی و مسعود نورمحمدی روزبهانی با ۶۰ رای بازرس علی‌البدل اتحادیه پوشاک، خرازان و رسته‌های زیرمجموعه انتخاب شدند.

منبع: خبرنگار ما

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا