امام جمعه شهرستان پردیس:‌ 

افزایش بی‌رویه اجاره مسکن معشیت مردم را تنگ کرده است

امام جمعه شهرستان پردیس با بیان اینکه افزایش بی‌رویه اجاره مسکن و گرانی مواد غذایی، معیشت مردم را تنگ کرده است، گفت: مقابله با فساد و گرانی موجود با نظارت مطلوب و پاکسازی افراد نالایق از مسئولیت‌ها امکان پذیر است.

به گزارش صبح پردیس، حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس ضمن تبریک هفته قوه قضائیه در جمع نمازگزاران اظهار داشت: مردم تا حدودی در بروز گرانی مقصر هستند زیرا احتکار اجناس، گرانی سرخود و خرید بیش از نیاز توسط آنها منجر به افزایش تورم موجود شده و دولت در این حوزه مقصر نیست.

وی ضمن تقدیر از علیرضا آقاجری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس افزود: مبارزه شجاعانه دادستان با مسئولین و افرادی فاسدی که با سوء استفاده از موقعیت خود تخلف کردند، قابل تحسین و تقدیر است.

امام جمعه شهرستان پردیس با بیان اینکه امروز مسئولین باید پاسخگو و حامی مردم برای بهبود شرایط و وضعیت کنونی باشند، ادامه داد: مردم به مسئولین اعتبار و شخصیت داده و به آنها اعتماد کردند اما سفره‌های مردم کوچکتر شده و تعداد زیادی از آنها مشکل معیشتی دارند.

وی عنوان کرد: مردم شهرستان پردیس متدین، مقید، ولایی و انقلابی هستند اما برخی از افراد سود جو و فرصت طلب با نیت‌های نامشخص سعی در بدنام جلوه دادن مردم شریف این منطقه هستند.

حسینی با اشاره به هفته مبارزه با مواد مخدر گفت: مصرف مواد مخدر توسط بسیاری از مردم ابتدا به صورت تفننی آغاز و به اعتیاد، فساد، طلاق و دزدی و سایر صفات نادرست منتهی می‌شود.

وی اظهار داشت: موضوع مواد مخدر یکی از بحران‌های کلان جهانی بوده و استکبار جهانی تلاش می‌کند تا با ارائه مجوز کاشت و تولید مواد مخدر در کشورهای همسایه به ایران اسلامی ضربه بزند.

امام جمعه شهرستان پردیس با بیان اینکه شهدای بسیاری را در راه مبارزه با مواد مخدر تقدیم کرده‌ایم، افزود: بیش از ۴ هزار شهید در راه مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر تقدیم انقلاب و مردم شهید پرور شدند زیرا این بلای ویرانگر کانون گرم برخی خانواده‌ها را از هم پاشیده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تهدید بحران کم آبی طی ۱۰ سال آینده گفت: صندوق جهانی طبیعت یکی از بزرگترین بحران‌ها را طی ۱۰ سال پیش رو بحران آب اعلام کرده و با توجه به محدودیت منابع آبی همه موظف به صرفه جویی در مصرف آب هستند و بر اساس آیات الهی، خداوند متعال مسرفین را دوست ندارد.

حسینی با اشاره به گرانی‌های اخیر تصریح کرد: دولت باید برنامه‌ریزی دقیقی برای مهار تورم داشته باشد چرا که امروز گرانی افسارگسیخته با شعاردادن مهار نمی‌شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا